Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sen blev det en andra gång Thailand 5 år efter första gången, då blev det i Pattaya, första lägenheten jag flyttade till efter ja fått från rederiet att ok dom står för resekostnader och första Loi Krathong med barndomspolare som bott där flera år sen innan.

FB_IMG_1785531964631.webp

FB_IMG_1785531982011.webp

FB_IMG_1785531990119.webp

FB_IMG_1785532016411.webp

Ligger i soffan och funderar på kommande vecka.
Tror jag skall hyra en skylift och måla vindskivorna.
Dom andra är ju inte klara för nåt föränn långt inpå dagen ändå så lika gjärna utnyttja förmiddagarna.
Fast snart dags och väcka dom och åka till forntidsbyn, öppnar 11 och skulle vara nån temadag idag.
Kanske in på cafet direkt dom öppnar med, igår gick jag dit efter tandläkaren och var lång kö bara för att få komma in så vände, nackdelen med att det lokala cafet är ett turistmål i sig.

Sen blev det en andra gång Thailand 5 år efter första gången, då blev det i Pattaya, första lägenheten jag flyttade till efter ja fått från rederiet att ok dom står för resekostnader och första Loi Krathong med barndomspolare som bott där flera år sen innan.

FB_IMG_1785531964631.webp

Var är denna bild tagen? Tycker mig se en skylt Witherspoons. Den är ju nu på Soi Buakhao vid chikanen. Intressant att se äldre bilder. Otroligt hur det har ändrats på 20 år. Vilket år var detta?

Snygg barrväxt, vad är det för sort?
Det är en fågelbogran, Picea abies 'Nidiformis'.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K