Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu har jag gjort ministat arbetsdag på kommunen för i år, jag skulle ha jobbat september ut men hoppade av lite tidigare, håller på att bygger en altan hemma och det är även en del att förbereda inför hummerfisket, sen väntar Thailand.
Dom frågade om jag ville jobba nästa år också, men jag vill vänta och se hur läget är då innan jag tar ställning till detta, det hänger ju på allt från hälsan till vad man har att göra hemma o.s.v, men som det känns nu så tror jag att det kan bli så, det var kul att vara tillbaka och träffa alla arbetskamrater igen, möta alla turister och dom boende ute i samhällena, likaså dom glada barnen på förskolor och skolor som fick nya lekredskap m.m..
Sista refersch kursen lite bada, brandsläckning och livräddning, innan man avslutar sin karriär, fast man skall väl alldrig säga alldrig.
Vacker morgon här i frihamnen Stockholm
Sista refersch kursen lite bada, brandsläckning och livräddning, innan man avslutar sin karriär, fast man skall väl alldrig säga alldrig.
Vacker morgon här i frihamnen Stockholm
Skönt att slippa det där eländet, saknar inte det. Då var sjukvårdskurserna mer givande för min del tycker jag, Basic safety tillförde inte mycket nytt.
Kl 09 börjarde dom köra, ljudet hörs hit där jag är.
Jag får se om jag cyklar dit i morgon, men det är också trevligt att sitta hemma på altanen och se alla mc och bilar som åker förbi mitt för att åka till motorbanan.
Den kan vara farlig, försiktig. Jag har smörjt ytterdörren för den lätt som an brandbil när man öppna den jag kan
inte smyga in när jag besökt mia noien, inte bra
Den kan vara farlig, försiktig. Jag har smörjt ytterdörren för den lätt som an brandbil när man öppna den jag kan
inte smyga in när jag besökt mia noien, inte bra
Nu läste du inte den jag svarade men ytterdörren är farlig om den låter som en mistlur när jag kommer hem
på natten från mianoien min fru vaknar och hon har en dj vänster krok oj oj
Nu läste du inte den jag svarade men ytterdörren är farlig om den låter som en mistlur när jag kommer hem
på natten från mianoien min fru vaknar och hon har en dj vänster krok oj oj
Sitter och surar med ett glas rött. Vi körde och köpte fredagspizza, den smakar utmärkt men blev jäkligt dyr. På vägen hem fick jag en punktering på ena bakdäcket, luften gick ur direkt så det blev krypkörning hem ca 3 km. Så nu får bilen stå tills måndag när däckfirman öppnar. Snabbaste lösningen blir väl att skifta till vinterdäck redan nu, dom är ju dubbfria. Shit!
Sitter och surar med ett glas rött. Vi körde och köpte fredagspizza, den smakar utmärkt men blev jäkligt dyr. På vägen hem fick jag en punktering på ena bakdäcket, luften gick ur direkt så det blev krypkörning hem ca 3 km. Så nu får bilen stå tills måndag när däckfirman öppnar. Snabbaste lösningen blir väl att skifta till vinterdäck redan nu, dom är ju dubbfria. Shit!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.