Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej !
Jag tror att vi har koll på alla papper men hur viktigt är det att tjejen uppger yrke och arbetsplats på ansökningshandlingen?? Kan man bara hoppa över detta. Hon jobbar på massagesalong men kan tänkas byta ställe lite då och då. Tacksam för tips.
Hej !
Jag tror att vi har koll på alla papper men hur viktigt är det att tjejen uppger yrke och arbetsplats på ansökningshandlingen?? Kan man bara hoppa över detta. Hon jobbar på massagesalong men kan tänkas byta ställe lite då och då. Tacksam för tips.
Jag skulle skriva jordbruksarbetare och hennes hemby som arbetsplats , inte massör , tror inte det är så smart även om jag ine ser något negativ i det ,men myndigheter är myndigheter . Kommer hon frå Isaan så är det väl lämpligt ....
Jag skulle skriva jordbruksarbetare och hennes hemby som arbetsplats , inte massör , tror inte det är så smart även om jag ine ser något negativ i det ,men myndigheter är myndigheter . Kommer hon frå Isaan så är det väl lämpligt ....
Hej !
måste man till Bangkok för att söka eller finns det andra ställen man kan söka på ? t.ex hua hin?
Tror ni det går lättare om jag följer med henne här i thailand för att hjälpa till ? jag utgår ifrån att det kan finnas nån typ av svensk personal
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.