A
Anonym
Gäst
Tyvärr svarar jag på detta även om du inte vill. Tråkigt att du fick avslag igen. Du får gärna skica ett PM och beskriva vad de slog ned på så kanske jag kan ge dig något tips."lensos " sa:Nu kan jag glädja er PK med att det blev avslag en andra gång!
Vad jag ville var att en tjej skulle komma hem och bo med mig, fungerar allt tar man nästa steg.
En vanlig svenne som har knegat osv skött det mesta, kanske kört för fort ngn gång.
Sedan sitter det ngn liten Stureplans nisse (eller wannabie) och letar och hittar ngt komma tecken fel ngn stans, och går hem från jobbet och tycker att han gjort ett bra jobb, [fy f n]!!! Ni tjatar om Thailändsk byråkrati, där kan man åtminstone dega!
Ni kan ju sitta med er hemvävda filosofi att jag har minsann gjort rätt för mig!!!
Men jobbar man inte till pensionsålder så har man faktiskt inte det!
Att jobba handlar inte bara om att betala skatt!! Det handlar även om att bidraga till samhällsekonomin, dvs samhället ska ''tjäna'' på dig dina sista år i arbetslivet!!
Sedan kan man inför sig själv tycka att jag minsann osv.
Men kliver man av tåget tidigare ska man kanske stämma ner tonen lite!
Har i ett flertal trådar här skrivit inlägg, mestadels obesvarade!!
Lämna även detta obesvarat! För jag tänker inte besvara detta.
Se det mer som ett avslut!!!
Detta skrivet i affekt Amnachelon.
Angående andra inlägg du skrivitet och där jag låtet bli att svara är pga okundskap. Jag funderade på att svara angående plåttaket du skrev om då jag själv lagt detta men trodde det fanns någon som kunde bättre och sen glömde jag bort det!
Vill du så skicka ett PM kan jag se om jag kan hjälpa till!