visa till sverige

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"lensos " sa:
Nu kan jag glädja er PK med att det blev avslag en andra gång!
Vad jag ville var att en tjej skulle komma hem och bo med mig, fungerar allt tar man nästa steg.
En vanlig svenne som har knegat osv skött det mesta, kanske kört för fort ngn gång.

Sedan sitter det ngn liten Stureplans nisse (eller wannabie) och letar och hittar ngt komma tecken fel ngn stans, och går hem från jobbet och tycker att han gjort ett bra jobb, [fy f n]!!! Ni tjatar om Thailändsk byråkrati, där kan man åtminstone dega!

Ni kan ju sitta med er hemvävda filosofi att jag har minsann gjort rätt för mig!!!
Men jobbar man inte till pensionsålder så har man faktiskt inte det!
Att jobba handlar inte bara om att betala skatt!! Det handlar även om att bidraga till samhällsekonomin, dvs samhället ska ''tjäna'' på dig dina sista år i arbetslivet!!
Sedan kan man inför sig själv tycka att jag minsann osv.
Men kliver man av tåget tidigare ska man kanske stämma ner tonen lite!

Har i ett flertal trådar här skrivit inlägg, mestadels obesvarade!!
Lämna även detta obesvarat! För jag tänker inte besvara detta.
Se det mer som ett avslut!!!
Detta skrivet i affekt Amnachelon.
Tyvärr svarar jag på detta även om du inte vill. Tråkigt att du fick avslag igen. Du får gärna skica ett PM och beskriva vad de slog ned på så kanske jag kan ge dig något tips.

Angående andra inlägg du skrivitet och där jag låtet bli att svara är pga okundskap. Jag funderade på att svara angående plåttaket du skrev om då jag själv lagt detta men trodde det fanns någon som kunde bättre och sen glömde jag bort det!

Vill du så skicka ett PM kan jag se om jag kan hjälpa till!

"lensos " sa:
Nu kan jag glädja er PK med att det blev avslag en andra gång!
Vad jag ville var att en tjej skulle komma hem och bo med mig, fungerar allt tar man nästa steg.
En vanlig svenne som har knegat osv skött det mesta, kanske kört för fort ngn gång.

Sedan sitter det ngn liten Stureplans nisse (eller wannabie) och letar och hittar ngt komma tecken fel ngn stans, och går hem från jobbet och tycker att han gjort ett bra jobb, [fy f n]!!! Ni tjatar om Thailändsk byråkrati, där kan man åtminstone dega!

Ni kan ju sitta med er hemvävda filosofi att jag har minsann gjort rätt för mig!!!
Men jobbar man inte till pensionsålder så har man faktiskt inte det!
Att jobba handlar inte bara om att betala skatt!! Det handlar även om att bidraga till samhällsekonomin, dvs samhället ska ''tjäna'' på dig dina sista år i arbetslivet!!
Sedan kan man inför sig själv tycka att jag minsann osv.
Men kliver man av tåget tidigare ska man kanske stämma ner tonen lite!

Har i ett flertal trådar här skrivit inlägg, mestadels obesvarade!!
Lämna även detta obesvarat! För jag tänker inte besvara detta.
Se det mer som ett avslut!!!
Detta skrivet i affekt Amnachelon.

Ledsen för ditt avslag och att du inte fått några svar här.

Jag tycker du skall pm:a med Janne som han erbjudit och se om du kan hitta en väg, försök att inte ge upp!

När det gäller dina takfrågor så har jag helt enkelt ingen kunskap om det, därför svarade jag inte. Ibland kan det bero på när man skriver på dygnet, försök igen.
lycka till nu, trots motgångar :D

"legolas " sa:
ja det var ord och inga visor. Känns lite grand faktiskt som om du fullständigt skiter i oss på forumet och bara använt oss för att få kunskap. Tycker inte att man för en sådan dålig jäävvla ton mot folk som man inte känner.

Så eftersom du skiter i vad man tycker, så tänker jag inte säga mer vad jag tycker, mer än att jag inte ens sett att du skrivit så värst mycket, så du skall känna dig missnöjd med avsaknaden av svar.

legolas
Haha strålande Sickan, du är vaken!!!
På tal om ton läs vad du själv skrivit i bl,a min tråd.
Men det kanske var lite trevligt tjöt?

iofs bad du om ursäkt och det är ok, men man blir fan känslosam när det är ens eget liv!!
Jag har svårt för anonyma byråkrater som bara gömmer sig, själv privat tjänsteman men jag får nog fan veta att jag lever!!

Så som jag skrev, det var i affekt, men fan va kul att nån svarar!
Ber ungefär 100milj, Bath om ursäkt.

Janne, du verkar vara en jä...ligt bra kille, pm;ar dig när jag lugnat ner mig.
Återigen, ursäkta alla som kände sig träffade, vill ju självklart vara kvar här.

Den ångerfulle/arga

"lensos " sa:
Janne, du verkar vara en jä...ligt bra kille, pm;ar dig när jag lugnat ner mig.
Återigen, ursäkta alla som kände sig träffade, vill ju självklart vara kvar här.
Har full förståelse för att man blir upprörd när den man älskar inte får besöka dig ... återkom hoppas jag kunna ge dig tips!

Angående plåttaket så ska jag försöka återkomma också, påminn mig annars!

Kom precis på att jag har ju en älskling till(också import)
Nytvättad och fin, blir nog en tur på byn

Ford.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

J
Svar
18
Visningar
2 K
anonymous
A