PanPan
Forumveteran
Nu tillbaka och lgger i sängen, frugan kollar thai video och ungarna som har eget rum gör väl sitt.Såg det stod på menyn på fotot. Lät så mysko
Tandvärken börjar bättra sig men sämsta veckan att få det, har rotfyllningstid när mönstrar av i Juli, nu midsommarvecka, går man till akuttandvård drar dom väl den bara.
Skall åka upp till roof baren och ta en Laproige.