Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Midsommar.

20260619_142531.webp


20260619_145016.webp


20260619_150718.webp


20260619_150718.webp


20260619_150840.webp


20260619_150921.webp


20260619_151037.webp
 
Jag avstår midsommarfirandet i parken i år, det finns väldigt lite skugga där och och med sol och 27 grader känns det för varmt. Och kön till glasskiosken brukar vara enorm. Så det blir en kopp kaffe istället och en stänkare är på gång. Det lugna firandet fortsätter!

Jag skulle gärna byta med dig.
På gränsen att man kan kalla vädret för dugligt i Umeå
 
Jag avstår midsommarfirandet i parken i år, det finns väldigt lite skugga där och och med sol och 27 grader känns det för varmt. Och kön till glasskiosken brukar vara enorm. Så det blir en kopp kaffe istället och en stänkare är på gång. Det lugna firandet fortsätter!
Ja, det var väldigt varmt där idag, men det finns som tur är skugga under träden, annars hade jag inte stannat där.
Ja, känns som alla som var där skulle ha glass och självklart vi också. Annars tyckte jag det var lite folk där i år.
 
Nygrävd sjö som dom öppnat några minuter från huset.
Stoppar och badar lite efter vi vart på biltema och köpt en liten pool och lite annat som ungarna kan leka med ute.
Jag drar ju på jobb imorrn så kommer väl inte bli några långturer för dom, mamman går ju på SFI på dagarna men då har dom sjön och lite badsaker hemma.

20260621_143303.webp


20260621_161300.webp


20260621_161253.webp


20260621_161253.webp


20260621_161448.webp


20260621_161500.webp


20260621_161557.webp
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp