Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag avstår midsommarfirandet i parken i år, det finns väldigt lite skugga där och och med sol och 27 grader känns det för varmt. Och kön till glasskiosken brukar vara enorm. Så det blir en kopp kaffe istället och en stänkare är på gång. Det lugna firandet fortsätter!
Jag hade som tur var några öl kvar efter gårkvällen, någon nubbe och sill blir det dock inte, kör på grillat.
Blir oxfile, baconlindad sparris och majskorvar på grillen.
Jag avstår midsommarfirandet i parken i år, det finns väldigt lite skugga där och och med sol och 27 grader känns det för varmt. Och kön till glasskiosken brukar vara enorm. Så det blir en kopp kaffe istället och en stänkare är på gång. Det lugna firandet fortsätter!
Ja, det var väldigt varmt där idag, men det finns som tur är skugga under träden, annars hade jag inte stannat där.
Ja, känns som alla som var där skulle ha glass och självklart vi också. Annars tyckte jag det var lite folk där i år.
Fika i Sandsjöbacka. På väg till syrran i Uddevalla några dagar. Blir nog en tur till Smögen på tisdag med syrran, hennes dotter och hennes grabb Zacke.
Fika i Sandsjöbacka. På väg till syrran i Uddevalla några dagar. Blir nog en tur till Smögen på tisdag med syrran, hennes dotter och hennes grabb Zacke.
Nygrävd sjö som dom öppnat några minuter från huset.
Stoppar och badar lite efter vi vart på biltema och köpt en liten pool och lite annat som ungarna kan leka med ute.
Jag drar ju på jobb imorrn så kommer väl inte bli några långturer för dom, mamman går ju på SFI på dagarna men då har dom sjön och lite badsaker hemma.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.