Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så då har dom lite att aktivera sig med på dagarna när jag jobbar.
Nästa ledighet skall jag nog bara göra klart altanen är väl 1-2 dagars jobb igen, har inget gjort sen vi åkte till Stockholm, annars bara vara ledig....
Så då har dom lite att aktivera sig med på dagarna när jag jobbar.
Nästa ledighet skall jag nog bara göra klart altanen är väl 1-2 dagars jobb igen, har inget gjort sen vi åkte till Stockholm, annars bara vara ledig....
Tro det eller ej… bygger katthus åt frun, ja, för katterna alltså. men det slutar väl med att det är jag som får flytta in, i alla fall de dagar det thailändska temperamentet kokar till.......
Idag blir det en tur till syrran under förmiddagen. Systersonen har kommit hem till henne på semester, det skall bli kul att träffa honom. Han jobbar utanför Umeå någonstans som lärare, vet inte exakt var. Men först kaffe och därefter dusch.
Blir en sväng till Smögen idag i det soliga vädret och kanske gott att äta av de lokala produkterna tillsammans med syrran, hennes dotter och dotterns grabb
In till höger bakom restaurangen till höger om gubben i gråa shorts på din bild bodde jag.
Inget jag saknar, skitplats att bo på, vintern öde och sommrarna överfullt och Ö-bor.
Tro det eller ej… bygger katthus åt frun, ja, för katterna alltså. men det slutar väl med att det är jag som får flytta in, i alla fall de dagar det thailändska temperamentet kokar till.......
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.