Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Klart! Har inte använt dessa utemöbler speciellt mycket de senaste åren sedan uterummet blev färdigt men nu får man väl sitta lite här och njuta också :)

IMG_8166.webp


IMG_8167.webp
 
Räknade på skoj ut hur stora altaner jag har. Är ju bra att veta om hela sommaren går åt till tvätt.

Baksidan är på 64kvm och idag tvättade jag ca 20kvm så drygt 40 kvar.

Framsidan är på 32kvm.

Totalt dryga 70 kvar att tvätta plus staketet på framsidan.

Skönt med hus så att man slipper gå sysslolös :laugh2:
 
Räknade på skoj ut hur stora altaner jag har. Är ju bra att veta om hela sommaren går åt till tvätt.

Baksidan är på 64kvm och idag tvättade jag ca 20kvm så drygt 40 kvar.

Framsidan är på 32kvm.

Totalt dryga 70 kvar att tvätta plus staketet på framsidan.

Skönt med hus så att man slipper gå sysslolös :laugh2:

Tänk om det hade varit gräsmatta. Då hade du varit upptagen
 
Tänk om det hade varit gräsmatta. Då hade du varit upptagen
Ja den är ett minne blott efter vildsvinen jobbat nattskift. Den får kanske bli ett projekt nästa år. Gör inget åt eländet nu. Grannen lät meddela att han sätter upp staket framemot hösten så då slipper jag bygga staket på den sträckan.
Jag lägger ingen på att återställa gräsmattan innan jag har staket eller elstängsel. Vill inte ha in grisarna igen.
 
Räknade på skoj ut hur stora altaner jag har. Är ju bra att veta om hela sommaren går åt till tvätt.

Baksidan är på 64kvm och idag tvättade jag ca 20kvm så drygt 40 kvar.

Framsidan är på 32kvm.

Totalt dryga 70 kvar att tvätta plus staketet på framsidan.

Skönt med hus så att man slipper gå sysslolös :laugh2:

Fast du saknar den där känslan av fartygsdäck som Panpan lyckats åstadkomma. Det finns nog ytterligare förbättringspotential.
 
Tvätten är i maskinerna, när den är under torkning skall jag köra och köpa en sladd med USB-koppling för att kunna ladda mobilen på bussen under resdagarna. Sedan laddning av bilen och packning, allt skall vara klart när jag kör iväg i morgon bitti.
Det blir en varm dag idag, vi har molnfritt och redan 27 grader. Näst intill vindstilla är det också.
 
 

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp