Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja den är ett minne blott efter vildsvinen jobbat nattskift. Den får kanske bli ett projekt nästa år. Gör inget åt eländet nu. Grannen lät meddela att han sätter upp staket framemot hösten så då slipper jag bygga staket på den sträckan.
Jag lägger ingen på att återställa gräsmattan innan jag har staket eller elstängsel. Vill inte ha in grisarna igen.
Tvätten är i maskinerna, när den är under torkning skall jag köra och köpa en sladd med USB-koppling för att kunna ladda mobilen på bussen under resdagarna. Sedan laddning av bilen och packning, allt skall vara klart när jag kör iväg i morgon bitti.
Det blir en varm dag idag, vi har molnfritt och redan 27 grader. Näst intill vindstilla är det också.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.