Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack Berra att du tänker på oss gamlingar som mig.
Hoppas att alla för ett vårdat och vänligt språk
Dessutom håller sig till ämnet Big bike.
För det var väl det du menade Berra????
Från Sattspip till Trafgic office i Pattaya vidare till Bangsaen o hem igen. Tyvärr så gillar jsg gasen för mycket ibland. Kanske för att jag kört nästan dagligen i 8,5år här nere nu.
Skall ni åka 2på den så är 1000cc det minsta du skall ha. Känns kanske stor dom första 100milen men sedan inser du vad rätt jag hade
Var inne på samma men skulle inte vilja ha en mindre.
Men nu väger de ju bara som en fullvuxen , men det ligger en hel del i påståendet , stor skillnad på att åka en eller två , men med en modernare maskin än Shadow så kan ju en mindre räcka , finns ju fina 650 Honda som ger mer effekt än en 750 Shadow.
Men nu väger de ju bara som en fullvuxen , men det ligger en hel del i påståendet , stor skillnad på att åka en eller två , men minst 750 för två personer anser jag
Det har även med tyngdpunkter och bikens prestanda att göra. Avseende fjädring, hjulupphängning. Dessutom kan det ibland vara bra att ha lite extra CC vid behov.
Börjar tycka att lite mer moderna hojar kan vara intressanta , har åkt och ägt en hel del ,både i Sverige och i Thailand , Bor i Buriram långa perioder nu för tiden, i Sverige så gäller södra delen av landet . Kikar lite på en Honda Alpine eller kanske någon nyare Yamaha landsvägsmaskin , finns en del riktigt fina vägmaskiner .
Då har vi verkligen inte samma uppfattning. Har på samma dag kört Phon Phen - Siamrip - Chonburi med min Yamaha utan problem. Långt ??? Nej bara 93 mil.
Då har vi verkligen inte samma uppfattning. Har på samma dag kört Phon Phen - Siamrip - Chonburi med min Yamaha utan problem. Långt ??? Nej bara 93 mil.
Det tror jag säkert , det ser ut att var en av de större som de har kanske en 1100 , men oaktat så är även en BMW en skön långtursmaskin , om man gillar den typen av maskin vill säga , jag gillar alla typer av knarrar. Men skulle nog föredra en av de större som du säger , speciellt om man är två, jag kör ensam , damen vill inte åka hoj
Det tror jag säkert , det ser ut att var en av de större som de har kanske en 1100 , men oaktat så är även en BMW en skön långtursmaskin , om man gillar den typen av maskin vill säga , jag gillar alla typer av knarrar. Men skulle nog föredra en av de större som du säger , speciellt om man är två, jag kör ensam , damen vill inte åka hoj
Är man ovan så känns det absolut som en stor koloss mellan benen Men finns ju smidiga större cyklar med låg och fin tyngdpunkt , har ägat det mesta i storlek , allt från 250 när jag var i 20 års åldern upp till de största , har åkt många sköna hojar ,men nöjet är för mig att putsa ,tvätta och serva , mindre ombyggen funkar även bra. Dragstaren har ju en bra låg tyngdpunkt , och en beprövad motorkonstruktion . Har även kikat lite på de största Yamaha classic cyklarna , men svårt att hitta en välskött i Thailand .
En cykel som är kul , rapp och snygg enligt mig 1600 cc . fö till salu i skrivandes stund finns en mycken liten bula i tanken , men ingen som ser denna
Går ju att åka på den med , men kanske inte min melodi när det gäller hoj , iofs en bra hoj att åka småvägar med , men då ensam . En klen cykel maskinmässigt, runt 50 hk max gissar jag på
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.