Big Bike forum

En sån här...:)

150122551228990265616.jpg

Hojen alltså, inte han som sitter på; snabb affär så kanske hjälmen ingår i köpet...

Inte då, har för mig att jag skrev i min tråd,Ubon bygger en en farm, han satte priset på 100.00 och innan så var priset 140", nu är priset 80" , han berättade att han har importerat denna och vad jag tror så åker han på importpapper, men hur länge? och som jag ser det så kan aldrig denna få en grön bok eller registrering, och därmed inte heller bli legal för gatan, Du skriver, utan bok 50" max, min bedömning är 40-45" utan bok. Som ett kuttersmycke i trädgården, ok, vill nog ha jysta papper/grön bok för att slippa krångel, legal för gatan, en Honda 400 cc shadow skulle jag kunna tänka mig....

Inte då, har för mig att jag skrev i min tråd,Ubon bygger en en farm, han satte priset på 100.00 och innan så var priset 140", nu är priset 80" , han berättade att han har importerat denna och vad jag tror så åker han på importpapper, men hur länge? och som jag ser det så kan aldrig denna få en grön bok eller registrering, och därmed inte heller bli legal för gatan, Du skriver, utan bok 50" max, min bedömning är 40-45" utan bok. Som ett kuttersmycke i trädgården, ok, vill nog ha jysta papper/grön bok för att slippa krångel, legal för gatan, en Honda 400 cc shadow skulle jag kunna tänka mig....

Ja nästan som en blå HD Electra :)

Ungefär som jag skrev i min tråd, fel märke, fel färg, stuket är rätt för min del, vindruta saknas, går att åtgärda, 2 älgpungar som sadelväskor, helt ok...:) men letar nog vidare på en Honda 400...som ett substitut.

Ingen bok , japp , Ingen chans att han får ens 80k för den då , som du säger 45- 50 k kanske , blir aldrig legal, många som fått böta för att åka utan grön bok , det tar helt sonika hojen .. sen ser han efter en månad nån snut åka runt med röda skyltar på samma cykel 5555:):):)En 400 cc Shadow funkar bra om du åker ensam , annars så blir det djäkligt slött ;) En gammal maskin med gammal teknik , men de funkar i alla väder :thumbsup:

Liknande trådar

G
Svar
9
Visningar
3 K
thaigirl87
T
A
Svar
11
Visningar