Dagens Lunch/Middags tråd (thaimat och farangmat)

 
Pizza var vi värda idag! Nya friska cash har vi fixat :)
Blir nog Tsunami museet idag.

18983D84-F909-40C5-A716-F15972FCF5F4.jpeg
Vad hungrig jag blev nu, blev ju ingen pizza för mig i veckan, bara fått en pizza på 3 månader, hade ju tom gått ner 3kg sen jag kom hem så får väl äta lite skräpmat i veckan ;)
 
Har tinat köttfärs och tänkte laga Tacos idag, hoppas bara jag kan få tillgång till mitt kök idag, nu använder hon båda köken, jag kanske får bygga ett 3:dje kök ;)
Jaja kul att hon hittat en hobby, hoppas det snart går över eller att hon blir mer organiserad och kan hålla sig till ett kök ;)
 
Du tänker säkert något kul, jag förstod inte.
Jag har sett Le Mans, så känner till begreppen, men förstod inte sambandet till Pizzabilden...?

Tack då är vi minst två :)

Jag har varit ett pra gånger i Khao Lak och om det på bilden är huvudvägen som går igenom så är hastigheterna som på nämnda raksträcka med en liten skillnad, man har mötande och korsande trafik.
 
Bakfyllemiddag.
Idag var man klen, om man bara kunde hålla sitt nyårslöfte och inte sitta och skriva massa skit här direkt man blev på örat.
Forumshängandet är som ett beroende, hänger alldeles för mycket på tel och skriver här istället för att göra nåt vettigt.

20200120_151241.jpg
 
 

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
17 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp