Djur tråden!

Kollegan skall ta med sig denna från Norge till Thailand, när står på bakbenen mäter bra bit över 1 meter.

Messenger_creation_a284e9ad-7e6e-4c68-a468-45daf3b44357.jpeg

Messenger_creation_4136c27c-9ddf-46b0-9a68-c7c19084dc38.jpeg

Messenger_creation_e8bbc599-bdcb-4610-8b81-6e5c5565cbd1.jpeg

Var ju dumt visa ;) nu vill även farsan och styvmor ha en, hennes dröm få en Maine Coon.
Kostar bara 20.000kr.
Fråga kompisen om kunde få en ;)

Idag på min promenad såg jag att den lilla mandarinanden var tillbaka igen efter att troligen ha tillbringat sommaren ute i skärgården.
Det är tredje året den kommer tillbaka till samma ställe.

1727815754428.jpeg

Och lite senare träffad jag på denna.
Aningen större än lilla kompisen @Norrpilen träffade på.
1727815938480.jpeg
Otroligt vacker pippi och groddjur är härliga inslag. Hos mig är grodorna tillbaka efter att ha varit nästan helt borta under många år.

Haha, javisst , så är det med de flesta Thai. var jag skrev det vet jag inte, möjligtvis att min fru är smart, i alla fall tidvis
Det var i en tråd om hundattacker.

Har läst det men minns inte om det var på internet eller i en bok, ja fötter är det ofint med men likväl äter de grisfötter.
Eller kanske hört av en annan Farang som tror på allt han hör, tog detta med svärfar samt byhövdingen igår, Inte menat mot dig nu, men de svarade att faranger vet ingenting, de är Ba bo bo.

Det var i en tråd om hundattacker.

Eller kanske hört av en annan Farang som tror på allt han hör, tog detta med svärfar samt byhövdingen igår, Inte menat mot dig nu, men de svarade att faranger vet ingenting, de är Ba bo bo.
Thai motsvarighet till många här på forumet då för här låter det ju ofta likadant fast farang är utbytt mot thai.
Thai vet ingenting.

Thai motsvarighet till många här på forumet då för här låter det ju ofta likadant fast farang är utbytt mot thai.
Thai vet ingenting.
Thai vet nog en hel del av sånt som är specifikt för Thailand, och där står vi oss kort. Risodling exempelvis vet jag inte ett skit om . :laugh2: Sen är ju inte alla Thai outbildade , och att vara outbildad är ju inte samma som att vara Ba Bo Bo. Issanfarmarna kan mestadels sitt jobb, men sen stannar kunskapen om det mesta tyvärr

Liknande trådar

L
Svar
1
Visningar
1 K
L200
L
L
Svar
124
Visningar