Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi hade en siames när jag var liten. Men tyvärr fick han avlivas när yngsta syrran kom, han blev svartsjuk och ilsken mot henne. Hoppade upp i vagnen och försökte klösa. Han hette Chang förresten och var riktigt grann.
Vi hade en siames när jag var liten. Men tyvärr fick han avlivas när yngsta syrran kom, han blev svartsjuk och ilsken mot henne. Hoppade upp i vagnen och försökte klösa. Han hette Chang förresten och var riktigt grann.
Han skrev väl precis det, när hans lillasyster föddes och fick all uppmärksamhet blev katten svartsjuk och förändrades.
Skall du gnälla dig genom nyår, har du börjat på hemkört och lingondricka redan?
Han skrev väl precis det, när hans lillasyster föddes och fick all uppmärksamhet blev katten svartsjuk och förändrades.
Skall du gnälla dig genom nyår, har du börjat på hemkört och lingondricka redan?
Du kallar allt gnäll om det inte är vad du tycker. Raketer uch hundar går inte ihop. hade en spaniel som jag jaga fågel med
kunde skjuta över henne på fågel men fyrverkirier blev hon helt rädd och tokig
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.