Djur tråden!

Fick en bild ifrån min bror häromdagen.

IMG_5284.webp

Just another "Snowy" bastard...

@JBK.Ltd. :laugh2:

Fan har du plasten kvar på kylskåpet?! Påminner om amerikaner som låter plasten sitta kvar på soffan :laugh2:
Du ser att jag började ta bort den, då börja frugan skälla, som thai vill hon ha plasten kvar, det ville hon ha på köksluckorna med, skall ta bort det någon morgon i veckan när hon sover, hon märker inte det då.
Thai låter ju med plasten sitta kvar.

Frugaan ville inte ha katten första veckorna.
Huset i byn är full av katter, sukapok.
Men nu, not same cat thailand, so lovely and easy.
Nu vill hon att jag skall köpa 2 till.
Ja kul när dom säger sokapop om katter men dom gillar hundar. Så var det med min kompis i Thailand. Jag förklarade att katter är väldigt renliga av sig och inte som hundar. Idag har hon ju två katter och den lilla vovven såklart sedan innan.

IMG_5801.webp

Har just provkört den nya köttkvarnen, fick i fredags hemleverans av gris hjärtan(3 kg)och de fick koka i 2-3 timmar.

IMG_20260111_150302.webp

Måste säga att tusan hakar vad lätt det gick att mala ner dessa, morsan, gjorde alltid detta för hand med en Husqvarna kvarn för alla våra vovvisar vi har haft och brytt oss om.
Själv, har jag hela tiden när jag är här i Thailand hackat hönshjärtan och hönslever för hand, men imorgon så kommer en sats till av hönshjärtan att få en resa i nya kvarnen.

@JBK.Ltd.

Liknande trådar

L
Svar
1
Visningar
1 K
L200
L
L
Svar
124