Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du ser att jag började ta bort den, då börja frugan skälla, som thai vill hon ha plasten kvar, det ville hon ha på köksluckorna med, skall ta bort det någon morgon i veckan när hon sover, hon märker inte det då.
Thai låter ju med plasten sitta kvar.
Nä, enligt @Boa52 har vi ingen, har aldrig haft och jag vet ingenting
Säkert AI kisse som sitter med mig här på bordet
Men är sonens och dom har fått skum connection, katten efter han överallt.
Frugaan ville inte ha katten första veckorna.
Huset i byn är full av katter, sukapok.
Men nu, not same cat thailand, so lovely and easy.
Nu vill hon att jag skall köpa 2 till.
Frugaan ville inte ha katten första veckorna.
Huset i byn är full av katter, sukapok.
Men nu, not same cat thailand, so lovely and easy.
Nu vill hon att jag skall köpa 2 till.
Ja kul när dom säger sokapop om katter men dom gillar hundar. Så var det med min kompis i Thailand. Jag förklarade att katter är väldigt renliga av sig och inte som hundar. Idag har hon ju två katter och den lilla vovven såklart sedan innan.
Har just provkört den nya köttkvarnen, fick i fredags hemleverans av gris hjärtan(3 kg)och de fick koka i 2-3 timmar.
Måste säga att tusan hakar vad lätt det gick att mala ner dessa, morsan, gjorde alltid detta för hand med en Husqvarna kvarn för alla våra vovvisar vi har haft och brytt oss om.
Själv, har jag hela tiden när jag är här i Thailand hackat hönshjärtan och hönslever för hand, men imorgon så kommer en sats till av hönshjärtan att få en resa i nya kvarnen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.