Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag skulle säga att många av de som man kallar Soihundar egentligen ägs/skulle ansvaras av någon, massor av sk. Soihundar som har ett halsband, Varför inte hålla dem som bvi gör, inom tomgten samt sedan går ut i skogen och rastar dem. Inte inne i byn på soien . Thai vet inte vad djurhållning är
Hur menar du ? Kom nu inte med detta att gemene Thai äter hund Hör det ibland men ack så fel, det är ett fåtal som anser hund vara mat, dessutom djäkligt hårda straff på att ta en hund av daga i Thailand, Folket på gränser mot Thailand har nog en annan syn och gärna äter hund, men inte Thaifolket inte
Var försiktig bara enligt 1177 smittar rabies med att tex en katt som har sjukdommen slickar på dig och du kanske tar dig i ansiktet med den handen efteråt.
Behöver inte vara ett bett.
Och den sidan av Thailand rabies är vanligast väl?
Var försiktig bara enligt 1177 smittar rabies med att tex en katt som har sjukdommen slickar på dig och du kanske tar dig i ansiktet med den handen efteråt.
Behöver inte vara ett bett.
Och den sidan av Thailand rabies är vanligast väl?
Därför jag blir lite orolig, är ju områdrkatt och läst att rabiesproblemet är på andra sidan men blir orolig skall jag gå och ta sprutor för gått runt mina ben.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.