Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
3 Jäger till frukost oooh my Budda då blir man trött till kvällningen.
Har några hål i väggen med farangfrukost som är riktigt bra nära huset blir där ibland och ibland blir det frukost hemma en macka, ett ägg, en youghurt och apelsin juice.
3 Jäger till frukost oooh my Budda då blir man trött till kvällningen.
Har några hål i väggen med farangfrukost som är riktigt bra nära huset blir där ibland och ibland blir det frukost hemma en macka, ett ägg, en youghurt och apelsin juice.
Ja det blir inte 29 sådana frukostar på 29 dagar.....Ibland blir det 2 öl och sen till beachen etc etc
Aldrig vart nån frukost människa.
Käkar riktig mat vid 8.30 då jag jobbar.
Har nog med det att göra.
Har tänkt på det mycket Långeman.
Jag kan inte leva som jag gör under 29 dagar på semester om jag skulle lyckas flytta ner permanent när jag typ blir pensionär.
Det gick nog åt pipan det precis som du skriver.
Då är det bara att börja med normala frukostar undvika alkohol för ofta, både för hälsans och ekonomins skull.
Har tänkt på det mycket Långeman.
Jag kan inte leva som jag gör under 29 dagar på semester om jag skulle lyckas flytta ner permanent när jag typ blir pensionär.
Det gick nog åt pipan det precis som du skriver.
Då är det bara att börja med normala frukostar undvika alkohol för ofta, både för hälsans och ekonomins skull.
Ja börjar man kröka innan frukost regelbundet så lär man snart vara på dekis. En och annan gång kan möjligtvis vara OK men där går gränsen. En bra start på dagen är mycket viktigt för hälsan och välbefinnandet.
Ja börjar man kröka innan frukost regelbundet så lär man snart vara på dekis. En och annan gång kan möjligtvis vara OK men där går gränsen. En bra start på dagen är mycket viktigt för hälsan och välbefinnandet.
Ok när man var 25 kunde man festa hela helgen från morgon till kväll men sen blev man ju vuxen. Skulle aldrig falla mig in att börja dagen med alkohol semester eller inte.
Ok när man var 25 kunde man festa hela helgen från morgon till kväll men sen blev man ju vuxen. Skulle aldrig falla mig in att börja dagen med alkohol semester eller inte.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.