Boende i Sverige men vet allt om Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Jonas " sa:
Om du är 60åring går med en 24 åring så e de väl bara att använda huvudet! Tror ingen här e så naiviv som dom ger sken av och om så e fallet up to them tror inte dom behöver bli mästrade.
Påstår du att jag mästrar?
Du kan tydligen inte läsa, speciellt inte på fyllan vilket verkar vara varje dag när du är ledig.

Ja du mästrar inlägg efter inlägg du skriver om thai hur dom är och bara utnytjar farang men var jag förstår av dina skriverier så e din erfarenhet hua hin. Och ja dem första dagarna blir det ett par glas inget att hymla med. Antagligen samma som du gjorde dom första dagarna på semestern.

Ja kan inte se hur man kan döma ett helt jäkla folk och fortsatt bo i landet klicka på ditt namn på forumet och kolla hur många positiva inlägg du gjort om folket.

"Jonas " sa:
Ja kan inte se hur man kan döma ett helt jäkla folk och fortsatt bo i landet klicka på ditt namn på forumet och kolla hur många positiva inlägg du gjort om folket.
Först mästrar jag å sen dömer jag ut ett helt jäkla folk.
Du är inte lite pantad idag Jonas.
Du kanske skulle sätta på en katoy istället.

Ärligt bson hur många positiva inlägg har du gjort om thai, du vet hur illa det kan gå här nere för en farang och bara det lyfter du fram i inlägg efter inlägg. Du har rätt i mycke du skriver men du dömmer ut en hel jäkla nation ifrån dina barerfarenheter.

Möjligt jag är pantad som en flaska idag men försök göra ett positivt innlägg.

Nej Jonas fortsätt och drick det är faktist tillåtet på semestern,sen gör du jävligt roliga inlägg sitter här i soffan och skrattar ;D :thumbsup:

Kör hårt gubben men fan in me lite bilder me vill ju se när du e ute o busar ju ;)

"Jonas " sa:
Ärligt bson hur många positiva inlägg har du gjort om thai, du vet hur illa det kan gå här nere för en farang och bara det lyfter du fram i inlägg efter inlägg. Du har rätt i mycke du skriver men du dömmer ut en hel jäkla nation ifrån dina barerfarenheter.
Vi kan fortsätta diskussionen när du e nykter å kan läsa Jonas.
Ta nu en wirre till å skriv i din fylletråd

Bra att ja kan roa iallafall har man gjort nån nytta. Är faktist nyktert idag blir väl så fram tills den 17 nov. Hade några drucknar dagar 3 innan men idag är det bara allmän bakfylla och må dåligt. Slappat lite i poolen sovit mest halva dan typ.

Ljög jag väl lite sitter med en vodka redbull på balkongen så inte hel nykter.

Vet inte hur jag skall svara för att du skall förstå vill du va bson eller B-son normalt dum eller driver du bara
.. Du har din bild av thai och din bild av farang vi är kanske inte så vilsna som du tror varenda gubbjävel har din bild av thailand när han kommer hit o raggar.. kanske en del av thailand är som du beskriver det men inte hela landet.

;D ;D ;D Jo , Pattis är en lekstuga, jag skulle nog vilja påstå att det finns alldeles för många killar som helt enkelt köper alla "finter" som en bartjej kan lägga fram, dessa lägger hon ofta fram pga. att hon tidigare fått en djäkligt dålig smak i munnen av Farang.. faranger lurar tjejer , bedrar tjejer , tjerna bedrar och lurar faranger ,, så är det nog .
Och de "blåbär " som kommer ner får helt enkelt ta smällen av sin okunskap
och dumhet ..Det kan kosta visst ,men det är lärpengar ;)

Tyvärr så far många riktigt illa , så illa att livet blir skit därefter .... men vad skall vi göra åt det :)

For helv...Sluta nu ...... ;)
Missforstand pa forum,ovanligt ,nej inte alls ..Slapp det bara killar ..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
2 K
A
J
Svar
9