A
Anonym
Gäst
Jo I Fablernas värd kan man ju bortse från allt som inte är bra , då kan man ju likaså bortse från allt skit i Sverige , det är ju för fn löjligt , och ni andra bara applåderar , ni som bara i Thailand bott under nån semestermånad, och inte vet ett skit om detta land . jag vet inte heller så mycket , men jag bortser inte från allt , det kan jag göra under några månader , men sen skall jag hem och jobba för att Sverige skall på fötter .. . Visst är det som någon här skriver en fråga om att vara anpassningsbar , men att tro man att man klarar att bortse från sånt man egentligen inte gillar så kommer verkligheten snart ifatt ..
Förbaskat barnsligt resonemang måste jag säga ..
Rena kindergartennivån på sånt .

Onekligen underhållande , och onekligen riktigt Svenskt , att inte vilja se sanningar samt verkligheter , det är ju just därför Sverige är på fallrepet ,, just för att Svensken är en stor idiot som inte ser vad som måste göras i sitt eget land .. Naivt sa Löfven ..Ja , fn om han inte hade rätt ,men inte som han menade ..........
Förbaskat barnsligt resonemang måste jag säga ..
Rena kindergartennivån på sånt .

Onekligen underhållande , och onekligen riktigt Svenskt , att inte vilja se sanningar samt verkligheter , det är ju just därför Sverige är på fallrepet ,, just för att Svensken är en stor idiot som inte ser vad som måste göras i sitt eget land .. Naivt sa Löfven ..Ja , fn om han inte hade rätt ,men inte som han menade ..........