"Långeman " sa:
Sprider skit vet jag inte om det är rätt ord, det jag skrev var att hon varit ute och supit och betett sig förjävlit sista gången jag var hemma, första och förhoppningsvis sista gången.
Sen kanske historien låtit anorlunda om hon skrivit.
Allt började ju fel sist vi råkade i luven på varandra redan första dagen jag var hemma.
Vi var fortfarande förbannade på varandra efter 3 dagar när vi åkte och hämtade min farsa på flygplatsen.
Var ok när vi kom till Kho samet, men så tog jag några öl med farsan så då blev det illa igen.
Sen hamnade vi i en ond cirkel som jag sa till min styvmor, hon skulle ge igen gick ut söp med sina polare, jag skulle ge igen tog med en polare + farsan och hans kärring och drog iväg bodde på hotell utan att säga var vi var och drack öl, så snurrade det på i 4 veckor.
Vi fick ju alldrig en tid ensamma pga att jag hade besök denna perioden så fick la aldrig rett ut det.
Varken jag eller hon har ju gått ut och druckit här innan och nu när vi gjorde det så funkade det inte så bra, dom gånger vi tagit några öl har det blivit hemmavid.
Farsan visade tidigt att han inte riktigt gillade henne.
Nu har vi pratat på i tel som vanligt hon hämtar mig på flygplatsen om en vecka och vi har sagt att vi lägger dom 4 veckorna bakom oss för ingen av oss mådde bra under den tiden.
Det är inte ens fel att 2 träter antagligen var jag lika mycket skitstövel under dessa 4 veckor som hon var.
Men vi får se nu hur det går när jag kommer hem om vi kan lägga detta bakom oss, vi börjar med en tur till IKEA när jag har landat iallafall, dags att kolla på kök.
Det är väl som min far säger att vi är 2 personer med ett sjuihelsickes humör när det väl tänder till.