Inte långt kvar... (Varning för starka bilder)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag har en god vän som är amatörfotograf. Hans foton berör mig alltid på något sätt och det har faktiskt hänt att jag fällt en tår. Han har bott långa tider i sydostasien och har skapat sig många vänner där,.

Nedan är en av hans bilder
14eb6a45c5e6845d334fccdf2c2fc2ca.jpg

Copyright © Thomas Bergelin

Tänk på den när du äter din FETA julmat. Livet är inte rättvist. :-[

Fy fan vad hemskt.. Han dog säkert både fattig och ensam. Det ger en tankeställare. :wai:

Tack för bilden genom din kompis, eller om du har en egen personlig agenda med den. GOD JUL på dig själv, eller ska jag önska dig att du själv ska få ett levnadsöde som bilden visar? Det vill jag självklart inte...

Ska nu bara svara för mig själv. Tycker att såna bilder som du har lagt in är bara är en fet fis i verkligheten. Skulle det vara som så att du ger alla dina inkomster till personer i den situationen eller liknade så är du en hedersvärd person annars är du ett större lowlife än alla oss andre. Bevisa gärna motsaten. mvh Björn som degar in (oftast tack vare frugan) till ett fadderbarn, who, amnesty, läkare utan gränser och några till organisationer.. Samt att jag är grymt stolt över att jag källsorterar och har bestämt mig för att besöka mitt faderbarn och göra någonting bättre för hennes levnadsöde.

Ha det bäst

Sorry Rippe, men jag hatar såna bilder där man ska beröras. Jag anser atet man ska göra något och låta bilderna visa resultatet. Hoppas du int tog allt för illa upp på mitt ovanståendes hetsiga angrepp på din bild, Viva handling....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

P
Svar
49
Visningar
10 K
Gazton
G
N
Svar