Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag läste deras hemsida i höstas om ultralättflyg och att dom hade utbildning på båda certen A och B.
Dom var prisvärda om man jämför med andra här i väst.
Intressant hemsida dom har och bra info.
Militärflygbasen i Udon brukar ha öppet hus på barnensdag.
Man får parkera bakvägen om flygplatsen och gå en jävla sträcka
som känns som en evighet om det är riktigt varmt.
Men det var bra drag på flygandet och kul för alla barnen och vuxna.
Hörde att dom skulle ha med Gripen som skulle vara levererat för sista gången då.
Rykten sa att svenska piloter bodde i Udon för att hjälpa till med utbildningen. (om det var sant eller rykte vet jag inte)
Men det kom aldrig något Gripen till uppvisningen. Lite besviken som svensk blev man ju när man inte kunde säga till
thaiarna att detta var ett svenkt flygplan.
Militärflygbasen i Udon brukar ha öppet hus på barnensdag.
Man får parkera bakvägen om flygplatsen och gå en jävla sträcka
som känns som en evighet om det är riktigt varmt.
Men det var bra drag på flygandet och kul för alla barnen och vuxna.
Hörde att dom skulle ha med Gripen som skulle vara levererat för sista gången då.
Rykten sa att svenska piloter bodde i Udon för att hjälpa till med utbildningen. (om det var sant eller rykte vet jag inte)
Men det kom aldrig något Gripen till uppvisningen. Lite besviken som svensk blev man ju när man inte kunde säga till
thaiarna att detta var ett svenkt flygplan.
Har hört att det finns någon kamrat klubb sedan Vietnamkriget. Men ska inte finnas något utbyte mellan USA och Thailand.
Om det är sant eller inte vet jag ej.
Finns ju en stor radar station 12 km före Ban Dung som jänkarna byggde. Tror inte det finns några jänkare där i dag.
Kan vara officerare som är där för underhåll på flygplan.
Finns ett flygmuseum ca 130 mil från din hemstad med ca 60 flygplan.
Jag har besökt det ett par gånger.
Bl.a så har dom den sexhjuliga F.1 bilen där.
Concorde visas där.
Beror kanske på om frågan gällde de/dem eller den?
Antonov 225 finns bara i ett enda exemplar så vitt jag känner till. Fler har aldrig byggts och utvecklingen är nedlagd.
Gissningsvis var det ett annat.
Det står en hel del SAAB flygplan på Örebro flygplats och det är nog som du säger. Flygfrakten verkar dominera där. Bilden på Happy Air är tagen strax innan flygplatsens parkering. Den står tillsammans med några andra flygplan som ser skrotfärdiga ut.
Finns ett flygmuseum ca 130 mil från din hemstad med ca 60 flygplan.
Jag har besökt det ett par gånger.
Bl.a så har dom den sexhjuliga F.1 bilen där.
Concorde visas där.
Beror kanske på om frågan gällde de/dem eller den?
Antonov 225 finns bara i ett enda exemplar så vitt jag känner till. Fler har aldrig byggts och utvecklingen är nedlagd.
Gissningsvis var det ett annat.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.