Phuket bilder

Soien upp till Paradiset complex här hade småskojaren och fifflaren Godvit kilat in sig, som vanligt på någon annans bekostnad. Om jag minns rätt köptes detta av en från Sundsvalls trakten som satt i rullstol, tror orsaken var från trafikolycka i Thailand med. På pappret ägde nog Govit det.Ett jävla skit område katojer och bögsjapp. Men för Godvits del spela det mindre roll dom betala han tog in inkomsterna. Svenskarna som kom ned fick väl nåt slags förtroende för han. Vet ifan Gotland kom kanske ihåg men hade han inte varit Sverige och dragit med sig "opaler" färgatglas var det väl som han satt och slipa på, han var ju yngre då så mest troligt sålde han röven. Sista gången jag var förbi hade han blivit "godman" för en norsk bög, en sönder supen stackare på 40 kg från en av dom finare familjerna i Norge. Han levde för köttpåk och brännvin. Den norska familjen var jävligt nöjda med argemanget av med det svarta fåret för en mindre månadskostnad där mat logi och nöjen skulle ske under Godvits försorg.Tja han höll man billigt brännvin ett skit rum och gissar att Godvit hade kom och töm avtal med grabbarna på soien. Det mest av pengarna gick nog i Godvit ficka. Godvit gjorde sig av med stället bögen dog i nått jävla träskjul som Godvit hade hemma på tomten. Sedan hade den där Kjell eller vad han nu hette swiss "nånting" . Kom inte ihåg om han ägde eller var manager för stället. Där imot kom jag ihåg att han var stor ikäften då han fick i sig brännvin, vilket resulterade i att han fick en trynstött av Gotland. Sist jag hörde om Godvit var från dig Gotland då var på turné med nån jävla falsk munk som han kalla Salam dam. "Svarta hajen"låter som nått från en serie tidning från 60 talet. Gotland vet nog mer om det.

20211010_102848.jpg

20211010_102924.jpg

Soien upp till Paradiset complex här hade småskojaren och fifflaren Godvit kilat in sig, som vanligt på någon annans bekostnad. Om jag minns rätt köptes detta av en från Sundsvalls trakten som satt i rullstol, tror orsaken var från trafikolycka i Thailand med. På pappret ägde nog Govit det.Ett jävla skit område katojer och bögsjapp. Men för Godvits del spela det mindre roll dom betala han tog in inkomsterna. Svenskarna som kom ned fick väl nåt slags förtroende för han. Vet ifan Gotland kom kanske ihåg men hade han inte varit Sverige och dragit med sig "opaler" färgatglas var det väl som han satt och slipa på, han var ju yngre då så mest troligt sålde han röven. Sista gången jag var förbi hade han blivit "godman" för en norsk bög, en sönder supen stackare på 40 kg från en av dom finare familjerna i Norge. Han levde för köttpåk och brännvin. Den norska familjen var jävligt nöjda med argemanget av med det svarta fåret för en mindre månadskostnad där mat logi och nöjen skulle ske under Godvits försorg.Tja han höll man billigt brännvin ett skit rum och gissar att Godvit hade kom och töm avtal med grabbarna på soien. Det mest av pengarna gick nog i Godvit ficka. Godvit gjorde sig av med stället bögen dog i nått jävla träskjul som Godvit hade hemma på tomten. Sedan hade den där Kjell eller vad han nu hette swiss "nånting" . Kom inte ihåg om han ägde eller var manager för stället. Där imot kom jag ihåg att han var stor ikäften då han fick i sig brännvin, vilket resulterade i att han fick en trynstött av Gotland. Sist jag hörde om Godvit var från dig Gotland då var på turné med nån jävla falsk munk som han kalla Salam dam. "Svarta hajen"låter som nått från en serie tidning från 60 talet. Gotland vet nog mer om det.

20211010_102848.jpg

20211010_102924.jpg
Ja det va en riktig rovare och bandit, han skulle salja goverment land till mig och Jens i Karon ocksa

BB där dotterns föddes för snart 30 år sedan, innan alla nya sjukhus slog upp sina portar. Skulle vara ett av dom bättre sa dom då. På Bangkok Road som är känt för del annat bland annat en brand, där Gotland fylla med den storyn.

20211009_111922.jpg
Jag var dar dagen efter branden, det rok fortfarande fran fruntimmrena som var fastkedjade i vaggarna, en av hallickarna var pa vagatt lasa upp kattingarna at dom , men han kom inte helt fram utan brann upp han med, under sjalva horhuset fann dom sen en massa ammunition som skulle till kommunisterna i syd thailand, javla markligt att det inte hade exploderat.. Pa den tomten byggdes sen ingenting paa 30 ar, for mycket spoken dar

Fan det blir lite minnenas kavalkad när man sitter här på central och dricker kaffe. Man har ju blivit skit full på ett
Fan det blir lite minnenas kavalkad när man sitter här på central och dricker kaffe. Man har ju blivit skit full på ett och annat shopping mall i USA och utslängd med för den delen. Men det är ju en andra historier. Ja där har vi ägarna till Charlies. Var förbi idag och titta till soien ser för jävligt ut. Yngve/Charlie var ganska less på det på slutet han fick ju dra tyngsta lasset Kenneth bidrog väl inte så mycket mer än pengar från sitt HB. Nej inte handelsbolag utan hembränt. Vart ett jävla liv en gång i fyllan gubbarna flög ihop om jag minns rätt sluta det med att Charlie fick en stol ihuve. Han hade nån manager som skulle driva det, var nån Kenneth dragit dit, vart bra skit var mest intresserad av katjoer på natten och sova på dan. Sedan kom tjocka Pelle med svensk kärring och svensk unge. Hög svansföring, charter hade dragit igång. Ny ärvda pengar om jag minns rätt. Nu jävlar skulle det bli seriöst och flott. Ja dig porta han Gotland för du var full. Så från min del vart han bojkottad ett tag. Sa till maskinist Hasse 1 år sedan är svensk kärringen och ungen hemma i Sverige. Gick väl nått åt det hållet. Han flytta på andra sidan gatan och tro du inte på hela fan att ni vart buksvågrar du och han Gotland! Då han tog över nån av dina damer. Vart en flott madame same old same guld och skall leka affär med knappt 7 år grundskola. Gick åt helvete. Samma dam såg jag några år senare på ambassaden i Stockholm med en Gotläning, så hon hade nog fått smak på pick från Gutar. Pelle gick ned sig. Bland dom sista gångerna jag såg han på soi Bangla hög som fan på captagon hette det väll, sk swedish diet. 17 st sa han hade tagit - skönt då det kittlar i knoppen som uttryckte det . Hörde nått om han drog till Bangkok sedan öppna nåt sedan ett åkeri i Thailand. Av min förvåning så skrev Pelles grabb i nått forum för många år sedan att farsan hans mådde skit bra och hade ett bra liv i Thailand. Där ser man happy end. Slänger in några foton på där jag tro det låg, Swiss villa var ett flott ställe då inte så mycket med det nu. Kock Robban från Malmö
en sjö polare, hyrde en fin lägenhet av ägaren till swiss villa uppe i Sajnamyen. Gick som det gick för han med torska på röka pröjsa och vart utslängd ur landet. Fan inte många kvar här i Phuket som känner längre. Men när man skriver så här dyker namnen och minnen upp.

20211010_103613.jpg

20211010_103553.jpg

20211010_103527.jpg

Lonely beach Patong sällan man ser det så här. Men det lär nog rätta till sig. Irak kriget tsunamin, flygplatsen,ockupationen Asien kriser. Har ju varit riktigt dåligt många gånger.Tycker det verkar vara full fart på hor branschen här nere i Rawai och Saiyuan i allafall positionerar dom sig för en hög konjunktur. Tog en bild på gamla Expat hotell ingen aning men som äger eller hur det fungerar nu för tiden. Hash house harriers var ju en stor grej på 90 talet.

20211010_105051.jpg

20211010_104422.jpg

20211010_104418.jpg

20211010_103241.jpg

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
2 K
Anonym
A