Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja och det var ju trevligt men hade hoppats att du kunde berätta lite seriöst vad som är så bra med Khao Lak.
Det jag upplevde på 2 dagar var blandade känslor men på 2 dar hinner man ju inte se mycket.
Bilden på dig och din kärring har vart ute på Maipenrai innan och då sa du ingenting.
Vill du veta mer om Khao lak så är du välkommen hit , är ju inte så långt från Hua hin där du håller hus. Annars får du hålla till godo med bilderna jag lägger ut..
Jag har tusentals med bilder på folk som har vart här på Scandinavian , så ni skall ha ett godkännande av var och en om det är Ok. Hur i helvete skall det gå till....
Jag har tusentals med bilder på folk som har vart här på Scandinavian , så ni skall ha ett godkännande av var och en om det är Ok. Hur i helvete skall det gå till....
Tja i khao lak bokade innan 7 dagars regler så lika bra att stanna på hotellet här I khao lak. Behövs säkert lite städning och internet till huset. Ett sju jävla mottagande enda gästerna fint mottagande.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.