R
Raderad medlem 8711
Gäst
Vi får verkligen hoppas att det inte går illa för @L-G . Så jag tror att han kommer att berätta om deras lycka.
Nå tror jeg at de fleste av oss ønsker at ingen skal oppleve noe negativt i Thailand eller på noe annet sted for den saks skyld. Men det ser ut til at TS ikke helt har fått med seg at det som oftest handler om penger og en bedre fremtid for kvinnen når mannen søker etter en ektepartner på nettet. Det at noen skribenter "klapper han på ryggen" og ønsker han lykke og hell på ferden forhindrer ikke TS i kanskje å ende opp som en "vandrende minibank" for en thailandsk kvinne og hennes familie. Betaler man penger for å gifte seg og fortsetter med å gjøre det etter at ekteskapet er inngått så mener jeg at dette er en form for menneskehandel og har absolutt ingenting å gjøre med thailandsk kultur og tradisjoner. En kvinne som respekterer sin ektepartner forlanger ikke penger for å inngå ekteskapet. Og er familien så respektløs at dem forlanger penger så er mitt råd å bare "snu dem ryggen". For en sådan svigerfamilie er ikke mye å være stolt av.