Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är dom från idag eller igår, är det mest folk runt soi8 på beach road eller?
Häruppe syns det inte ett tecken till songkran så skall packa ihop folket ladda vattenpistolerna och ta en taxi ner till beach road.
Har ju bara varit uppe i byn innan under sonkran.
Ja man skall kanske vänta till 19de innan jag uttalar mig om pattaya shit va folk. Idag är det de folktommaste jag sett Pattaya någonsin men den 19:de är ju folket som åkt till byarna tillbaks.
Chiangmai 10 till!
Men sedan måste jag packa. Imorgon BKK.
På onsdag hem till Svedala och lyssna på "tomma lador ministern" och avundsjukepartiet. Usch.
Blir kanske slappa några dagar, vad jag förstått det som nu blir inte den stora Songkran festen här föränn Isaan folket kommer tillbaks från byarna.
Därför dom lagt datumen som dom gjort här nere i Pattaya för väldigt folktomt här nu.
Så om jag förstått det rätt så stängs beach road den 19de för trafik och då är den stora partydagen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.