SHL 2017/18

 
Att Brynäs vann mot HV kan ni väl inte dra för stora växlar på ... KHK slog Rögle var ju mer överraskande. I kväll håller vi tummarna för Sverige i handbollsfinalen ...
Exakt Janne. Vill nog påstå att "vi" har en jättechans att slå Spanien ikväll, tycker att grabbarna spelat jättebra förutom mot Island då. Har tippat att detta unga lag äntligen kommer att vinna ett OS guld om 2 år.
 
Senast redigerad av en moderator:
Att Malmö bara fick en poäng hemma mot Mora igår var ett klart fall av underskattning. Revansch i dag förutsätter jag.
 
Såg lite av matchen mellan Malmö och Mora igår. Malmö verkade knappt vilja vinna, var helt lojala!
 
Ja det fixade sig för ... jag råkade spela på dem av misstag :) se om handbollen går in också ...
 
Osvuret är bäst, men det jag sett av Malmö kommer inte att räcka i slutspelet när det drar igång. Är väl snart dags att så där nere.:):D
Hehe, jag minns den ljuva tiden i fjol när Malmö slog ut Växjö. Det trodde ingen var möjligt den gången. Det räcker, var så säker men som sagt, osvuret är bäst.
 
Ibland fattar jag inte vad Malmö håller på med. Först bortaslår man Örebro med 6-1 och sedan klarar man inte 3 poäng på hemmarink utan lyckas bärga bonuspoängen med ett nödrop. Nu följer bortamatch mot Karlskrona och hemma mot Rögle, matcher som man skall vinna på papperet. Men jag tar ingenting för givet längre. :(
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
C
Svar
6
Visningar
4 K
I
 
Tillbaka
Topp