SHL 2017/18

Hoppas innerligt att du får rätt @Berralund , för som jag skrivit innan börjar det bli väldigt märkvärdiga supporters här i Växjö, med omnejd. Har gått så långt nu att jag håller på alla lag, som har chansen slå ut dem och tysta deras supporters som en gång för inte så länge sedan "älskade" mitt kära HVvvvveeeeeeeeeeeee

Ja det var en tuff kväll igår. HV spelade bra i första och hyfsat i sista ...
Har börjat lika tufft idag:rolleyes:man kan ju inte precis skylla på 3dje målisen;)

Om HV inte rycker upp sig och börjar ta poäng, är risken stor att några st här inte får uppleva spänningen i ett slutspel i vår:p
Å nu gjorde dom 2-2:)

Senast redigerad av en moderator:
Har börjat lika tufft idag:rolleyes:man kan ju inte precis skylla på 3dje målisen;)

Om HV inte rycker upp sig och börjar ta poäng, är risken stor att några st här inte får uppleva spänningen i ett slutspel i vår:p
Å nu gjorde dom 2-2:)
Ja HV har ju vänt, se om de kan få till en bra tredje ... men vad händer i lilla London, bjuder in dansbanslaget sådär ....

Brukar man inte göra uppehåll när det är OS, verkar ju inte vara så i år, drabbar ju lagen som har många spelare uttagna. Inte bara i svenska landslag!

Brynäs och KHK förlorar sina matcher igen.:'(:'(:'(:'(:'( Vad ska det bli av den fina laget Brynäs? KHK är väl klar till nergradering? :confused::confused::confused:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp