Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja nu har Malmö vind i seglen, som jag sagt innan, denna säsong av slutspelet är kusligt likt förra, Brynäs förra och nu Malmö även om Malmö är mer väntat än vad Brynäs var. Var ju inte många som trodde på dem då.
I denna kvart har det varit likadant som förra, Frölunda som ligger på och Malmö kontrar och starkt försvar och bra målvakt.
Ja jag tror faktiskt att Malmö kan skrälla och vinna hela viddevitten och jag har ju inget annat val än att heja på Malmö.
Som sagt... Idrotten förbrödrar... Timrå tog chansen, just nu 2-5,,, dvs 2-1,, är ni med bröder?
Ska bli fantastiskt kul och följa Malmö, dessutom kan jag se matcherna i reklamkanalen no:1.
Som sagt... Idrotten förbrödrar... Timrå tog chansen, just nu 2-5,,, dvs 2-1,, är ni med bröder?
Ska bli fantastiskt kul och följa Malmö, dessutom kan jag se matcherna i reklamkanalen no:1.
Grattis till Malmö Redhawks. Hoppas att det går bra i fortsättningen. Jag är besviken på att Brynäs är borta från slutstriden om guldet. KHK sprattlar med Timrå för att hålla sig i SHL . Hur det går vete påskkycklingarna .
Glad Påsk till alla hockeyfantaster.
Tittar på hockey just nu,, visserligen inte SHL, men dock SDHL, där Luleå kan sätta spiken i kistan och kanske göra @Mackfaktorn lycklig en stund så här i påskatider.
Tackar alltid något Kollar nu på direktkvalet å får göra eirkar lite ledsen håller på Timrå där mest då på grund av Zäta å framförallt Lillstrimma kanske som man knappt kommer ihåg var ju bara barnet då men en lirare var han det minns man iaf.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.