SHL 2017/18

Så är det dags, idag smäller det i Vida Arena. Redhawks skall förhoppningsvis piska upp Klökers och pinka in revir direkt samt visa vart skåpet skall stå. Att matchen skall gå på 4:an är ingen nackdel!! Nu håller vi tummarna för en Klökers-förlust! :):thumbsup:

Så är det dags, idag smäller det i Vida Arena. Redhawks skall förhoppningsvis piska upp Klökers och pinka in revir direkt samt visa vart skåpet skall stå. Att matchen skall gå på 4:an är ingen nackdel!! Nu håller vi tummarna för en Klökers-förlust! :):thumbsup:
Kollade för säkerhets skull och inte 17 går matchen på 4:an men väl på C-More Sport och den kan jag också se. Så kl 19:30 smäller det!!

Så är det dags att nagla fast sig i soffan, det drar ihop sig. Återkommer i första periodpausen, har problem med trögt Wifi på min Tablet. Go for it Redhawks, beat the shit out of Klökers!! :)

Helt annat motstånd nu, Lökers lyckas med det Frölunda va usla på, att ta vara på lägena och göra mål.

Men 2 perioder kvar, kan hända mycket;)
Ja första målet nu blir oerhört viktigt. Lyckas Malmö trycka dit det så kan det gå hur som helst. Och chanslösa har man inte varit men visst är Klökers bättre så långt om man skall vara ärlig.

Jaha, är tyst i luckan, skånska vrålet kom av sig:p.

Är väl känslan jag haft innan, lökarna blommar när de bestämmer sig för det:D

Ja det är ju ingalunda utspelning eller liknande utan fajt, men nja känns som Växjö har några fler knivar i lådan, skall bli spännande att följa fortsättningen.

Nu är det vår Elfsborg- MFF 1-2:)
Får Klökers Robert Rosén avstängd någon match för den fula tacklingen blir det ett avbräck för dom. Får hoppas på det, sådana tilltag skall beivras oberoende vilken lag spelaren tillhör. Ut med honom bara, samma hade gällt om det gällde en malmöspelare.

Och bra start av MFF!!!

Instämmer med herrarnas matchanalys.:) Lurade upp mig själv på en annan läktare genom att tro matchen visades på 4,an:xmas_smiley:, men en kompis som också håller på HV/Malmö har den canalen:thumbsup:. På onsdag måste Redhawks vinna.

Instämmer med herrarnas matchanalys.:) Lurade upp mig själv på en annan läktare genom att tro matchen visades på 4,an:xmas_smiley:, men en kompis som också håller på HV/Malmö har den canalen:thumbsup:. På onsdag måste Redhawks vinna.
Japp och det tror jag dom kan göra. Men konstigt nog har dom, sett över hela säsongen, haft lättare att vina på bortarink än hemma. Hoppas detta inte gäller imorgon kväll.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp