SHL 2017/18

Som gammal Norläning så när vi pratar hockey så är de ju Brynäs som startade och la och fort farande är legenden. sen vinner dom inte alltid Men dom är och förblir NO ONE. Sen alla andra köpe lag ok men Pucken ligger hos Brynes
En av Brynäs och Sveriges största kommer härifrån, Sveriges snabbaste eller kanske världens på sin tid Virvelvinden var hans smeknamn.

Kom hem just, ser ju inte så bra ut ... siffermässigt i varje fall ... hoppas det släpper så småningom. Men kanske bra att inte ha CHL att tänka på i fortsättningen.

Malmö losade visst också med 6-4

Kom hem just, ser ju inte så bra ut ... siffermässigt i varje fall ... hoppas det släpper så småningom. Men kanske bra att inte ha CHL att tänka på i fortsättningen.

Malmö losade visst också med 6-4
Ja tyvärr. Det började tydligen bra men tredje perioden blev kass. Bara att spotta i nävarna och ta nya tag.

Senast redigerad av en moderator:
Du får väl gardera dig med ett extralag förslagsvis rögle:pför tror ditt HV blå får det tufft i år;)själv håller ju jag bara på ett lag numera:D:D
Micke, Micke hur ska jag nu säga detta utan ovilja som man säger här i Småland, Det bästa laget vinner även om vi inte tycker detsamma, men just nu har jag en liten party här,,,,,,,,,, jag fyller år idag55555555555555555555555

Sto
Micke, Micke hur ska jag nu säga detta utan ovilja som man säger här i Småland, Det bästa laget vinner även om vi inte tycker detsamma, men just nu har jag en liten party här,,,,,,,,,, jag fyller år idag55555555555555555555555
Stort grattis @Krille även om du håller på fel lag. Du är förlåten en kväll som denna!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp