SHL 2017/18

Jag skall på Frölunda om 6 veckor så får hoppas dom håller tempot, sist jag var på en frölunda match spela dom bedrövligt.

Jag skall på Frölunda om 6 veckor så får hoppas dom håller tempot, sist jag var på en frölunda match spela dom bedrövligt.
Gott tecken. Att vara i bra form för tidigt är inget positivt ... fast för HV ser det lite väl tufft ut nu, men det vänder ju!

HVs match sänds på svtplay, men tror det blir mest vm-kval fotboll ikväll ....

Det kommer det absolut att bli, det enda lag de ,(vi);) lyckats slå är väl ett Danskt lag.
Men som jag skrivit innan, det är eg. totalt ointressant första 3,4 mån, men en bra start är ju alltid bättre än en dålig.
HV har ett bra lag iår, de ska bara "hitta" varann på isen, då kommer det bli en spännande vinter/vår.:thumbsup::)

Till och med jag skall gå å hockey i år och det tillhör inte vanligheterna.
Får hoppas Frölunda spelar bättre än sist jag var på hockey.

Det kommer det absolut att bli, det enda lag de ,(vi);) lyckats slå är väl ett Danskt lag.
Men som jag skrivit innan, det är eg. totalt ointressant första 3,4 mån, men en bra start är ju alltid bättre än en dålig.
HV har ett bra lag iår, de ska bara "hitta" varann på isen, då kommer det bli en spännande vinter/vår.:thumbsup::)
Jo det var väl bara Esbjerg eller var de hette vi lyckats slå både hemma och borta i CHL. Frölunda har ju dock imponerat.

Men helt rätt de första drygt femtio omgångarna är ju "bara" att vara topp åtta, eller tio i nödfall, det är ju sen det blir allvar i Mars.

Jag har en känsla av att det kommer bli stenhårt mellan Frölunda,Skellefteå,HV,Brynäs,Malmö, Växjö.
Tror nog att något av dessa lag tar hem bucklan.;)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp