SHL 2017/18

Hur som haver,, det blir spännande ikväll:), mycket kan avgöras om "rätt" lag vinner. Det börjar dra ihop sig nu,, som jag skrivit innan.(bara inte Växjö vinner SHL:eek:) så blir jag glad. Men ikväll och den 8/3 lär de göra det till förmån för HV:).
Snacka om att vara partisk! :D Växjö är alltför överlägsna i serien. Det spricker återigen i år, sanna mina ord. :)

Hoppas att dina ord blir sanna:D:D. Ditt lag slog ju ut lökers ifjol, så kanske en gång till vi får väl se.
Hv,s chans finns för topp 6, men den måste de ta ikväll...
Ja Lökers är rökta om dom får möta Redhawks! I år går vi hela vägen till final och där kan vad som helst hända. Visst är jag optimist men det måste man vara.

För forumsfriden har jag spelat både på HV och Malmö idag även Frölunda, Skellefteå och Brynäs i en femling för blyga hundringen;)

HV verkar ha vassat till slutspelsformen nu ... Jag sjunger HV ... HV 7-1 :D

Tur jag missade första perioden då de verkar varit överkörde ... sen släppte det :)

Malmö har Växjö borta imorgon. Dags m a o att statuera exempel inför slutspelet. Sedan Mora hemma i sista omgången. Dags att börja odla slutspelsskäggen, pågar. :)

Har ingen aning vad som händer när Brynäs och KHK spelar på isen:confused:. Förlorade sina matcher!!!!! GRRRRR:mad::mad::mad::mad::mad:

Sista grundserieomgången pågår för fullt, är ni inte vakna? Malmö har börjat bra mot dalmasarna från Mora, leder hemma med 2-0 efter drygt 10 minuter av första perioden.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp