SHL 2017/18

Jag kommer vara bänkad framför tv:n med en stor Zero on the rocks:)
För att bevittna Malmös nederlag i ett kokande Scandinavium, som sagt håll i hatten:D;)
Jag är osäker på om matchen går på en kanal som ingår i vårt abonnemang. Om inte blir det bevakning via Redhawksappen, även det från soffan. Dock utan Zero, ev ett glas rött.

För skojs skull googlade jag Vinter OS nu och upptäckte att det har varit i Italien 2006... hade jag faktiskt ingen aning om..

Då kan du göra det redan nu. Redhawks tar emot alla som har sett ljuset med öppna armar. :D

Jo det svaret var ju väntat:). Ledsen Berra men måste finnas i själen och jag har bara inte någon relation till MIF, måste ju finnas där, inte till andra lag heller egentligen så, nä Frölunda finns och kommer alltid att finnas i mitt hjärta, liksom Blåvitt, så det blir Frölunda oavsett vad som händer.

Nä, tillbaka till den rationella delen av hjärnan, att MIF skall hålla i 7 matcher mot VF är lika otroligt som att månen skall falla ner och få den om halsen:D:p

Jo det svaret var ju väntat:). Ledsen Berra men måste finnas i själen och jag har bara inte någon relation till MIF, måste ju finnas där, inte till andra lag heller egentligen så, nä Frölunda finns och kommer alltid att finnas i mitt hjärta, liksom Blåvitt, så det blir Frölunda oavsett vad som händer.

Nä, tillbaka till den rationella delen av hjärnan, att MIF skall hålla i 7 matcher mot VF är lika otroligt som att månen skall falla ner och få den om halsen:D:p
Ack du tvivlare! VF:s bussresa tillbaka till Göteborg kommer att likställas med målningen om Karl XIIs likfärd. Hoppas jag! :-\

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp