Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja domartabbar som avgör är trist. Men jag tycker att det är en del av tjusningen med sport när otippade resultat inträffar. Och när nederlagstippade lag överträffar sig själva och avancerar.
För tusan, jag är ju i Göteborg imorgon. Jag skall kanske köpa biljett och njuta av bedriften när Malmö skaffar sig matchpuck i Scandinavium. Sen blir semifinalen klar på torsdag hemma i Arenan.
För tusan, jag är ju i Göteborg imorgon. Jag skall kanske köpa biljett och njuta av bedriften när Malmö skaffar sig matchpuck i Scandinavium. Sen blir semifinalen klar på torsdag hemma i Arenan.
Bespara dig förnedringen, gå på Avenyn istället och ta en bärs, blir du bra mycket lyckligare av, bra mycket bättre än att sitta och gråta på Scandinavium.
Nä, Malmö börjar bli sega nu, är jobbigt att möta VF, tar musten ur vem som helst
Bespara dig förnedringen, gå på Avenyn istället och ta en bärs, blir du bra mycket lyckligare av, bra mycket bättre än att sitta och gråta på Scandinavium.
Nä, Malmö börjar bli sega nu, är jobbigt att möta VF, tar musten ur vem som helst
Nä du, nu tar indianerna fram stora tomahawkerna och skalper kommer att tas så hök-kammarna flyger och far ända till den skånska myllan, så nu fjädrar anamma skall indianvrålet höras ända till Kävlinge med omnejd
Nä du, nu tar indianerna fram stora tomahawkerna och skalper kommer att tas så hök-kammarna flyger och far ända till den skånska myllan, så nu fjädrar anamma skall indianvrålet höras ända till Kävlinge med omnejd
Djurgården, är det något att räkna med, vet inte riktigt vart jag har dem? Linköping är det något motstånd? Har ingen koll på dem. DG leder ju med 3-1 i matcher, är Linköping dåliga eller är DG bra?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.