SHL 2017/18

Skellefteå hittade spelet tillslut förra matchen, får dom med sig det i kvällens drabbning får Djurgården det hett om öronen;)

Undrar om det inte efter den senaste utvecklingen är så att det här slutspelet ändå börjar utkristallisera sig i en viss riktning.

Känns ändå vart åt det barkar:afro:

Undrar om det inte efter den senaste utvecklingen är så att det här slutspelet ändå börjar utkristallisera sig i en viss riktning.

Känns ändå vart åt det barkar:afro:
Ja torskar Malmö mot Klökers ikväll igen ger jag upp hoppet, man måste vara realist. Då räknar jag med Klökers - SAIK i finalserien. Men hoppet är inte ute än! :cool:

Sant Berra, man får aldrig ge upp, fast en vinst ikväll skulle sitta fint som snusen, kommer den så måste Malmöborna komma till match no:4, .. Drygt 7000 åskådare i en arena som tar 13000 är på tok för lite.
Här har lökersfansen redan tagit hem SHL:mad:.

Sant Berra, man får aldrig ge upp, fast en vinst ikväll skulle sitta fint som snusen, kommer den så måste Malmöborna komma till match no:4, .. Drygt 7000 åskådare i en arena som tar 13000 är på tok för lite.
Här har lökersfansen redan tagit hem SHL:mad:.
Ja jag blev nästan chockad när jag fick höra den usla publiksiffran, bedrövligt för en semifinalmatch. Publiken skall Lökarna ha all cred för, den saken är klar. Tyvärr kan jag inte bidra till att höja publiksiffran av förklarliga skäl. :(

Jaha, nu drar det ihop sig snart. Alltså nu måste det till en vinst för MIF även om det naturligtvis blir svårt på deras hemmais.

Skall bli oerhört intressant och spännande!:)

Jaha, nu drar det ihop sig snart. Alltså nu måste det till en vinst för MIF även om det naturligtvis blir svårt på deras hemmais.

Skall bli oerhört intressant och spännande!:)
Japp, förlust idag så är det ett mirakel som skall till. Visst blir det svårt men större under har inträffat.

Vinn för helve,,e vinn;). Make my day.:D Svårt JA ,,, men inte omöjligt, Malmö va nära men inte riktigt där sist i ingenvidaaren pga. fulspelet klökarna gärna tar till ibl:mad:. Jag kommer älska laget som knäcker sjölaget.:laugh::love_transparent:

:reta:då kommer du få nått att snacka om på kneget på måndag:D;):)
Exakt Micke:). Om du visste vilket ståhej det är här:rolleyes:,, snacka om euoforio_O, bara förnamnet. Men hoppas skojarlaget åker på stryk..:) By the way ;),,, ett annat lag som jag håller på är Timrå:thumbsup:, hoppas verkligen denna fantastiska förening som år efter år tar fram den ena efter den andra junioren som har chans att bli en stjärna. Vill nog påstå att de tillhör top 2.
Lökers. Klökers. Spökers. har noll 0 .. :afro::xmas_smiley::xmas_smiley::thumbsdown:

Exakt Micke:). Om du visste vilket ståhej det är här:rolleyes:,, snacka om euoforio_O, bara förnamnet. Men hoppas skojarlaget åker på stryk..:) By the way ;),,, ett annat lag som jag håller på är Timrå:thumbsup:, hoppas verkligen denna fantastiska förening som år efter år tar fram den ena efter den andra junioren som har chans att bli en stjärna. Vill nog påstå att de tillhör top 2.
Lökers. Klökers. Spökers. har noll 0 .. :afro::xmas_smiley::xmas_smiley::thumbsdown:

Kan jag få lite bakgrundshistoria, varför tycker alla så illa om Växjö:D

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp