SHL 2017/18

Kan jag få lite bakgrundshistoria, varför tycker alla så illa om Växjö:D
Växjö HC, för en massa år sedan harvade i typ div.2 eller 3. De hade absolut nada, och då höll alla här på HV, som fanns i den högsta serien, när de för några år sedan fick en sponsor som för övrigt äger halva Växjö nu. Credit till han.
Men det som retar "gamla" HV fan är att de är kappvändare, dessutom jävlig.t kaxiga och otrevliga, Och tror att de blivit storebror helt plötsligt. Jo jag vet att det bara är sport, men till syven och sist så kan den också förbrödra också,, men i detta fallet tror jag inte på det. Kanske löjligt,, men jag står för vad jag skriver. Alltid.

Växjö HC, för en massa år sedan harvade i typ div.2 eller 3. De hade absolut nada, och då höll alla här på HV, som fanns i den högsta serien, när de för några år sedan fick en sponsor som för övrigt äger halva Växjö nu. Credit till han.
Men det som retar "gamla" HV fan är att de är kappvändare, dessutom jävlig.t kaxiga och otrevliga, Och tror att de blivit storebror helt plötsligt. Jo jag vet att det bara är sport, men till syven och sist så kan den också förbrödra också,, men i detta fallet tror jag inte på det. Kanske löjligt,, men jag står för vad jag skriver. Alltid.

Okej grannfejd:rolleyes::D

Varför jag tycker illa om Lökers? Dom vill slå ut mitt Malmö, taskigt.

Men förbannat dåligt av domarna att släppa den solklara straffen som Malmö skulle ha haft efter slashingen på Olofsson. Kasst!!

Varför jag tycker illa om Lökers? Dom vill slå ut mitt Malmö, taskigt.

Men förbannat dåligt av domarna att släppa den solklara straffen som Malmö skulle ha haft efter slashingen på Olofsson. Kasst!!
- Du är besviken på domaren?
- Ja han är så jävla kass att jag skulle vilja dra på honom en smäll. Det är sant det.
:afro:

Med sorg i hjärtat har jag sett KHK förlora mot Timrå:'(:'(:'(:'(. KHK kämpade förgäves för att hålla sig kvar i SHL.
Ett uselt spel under hela säsongen:confused::confused::confused::mad::mad::mad:. Vad kan man vänta sig av KHK? Framtid:confused::confused::confused: ?
:'(:'(:'(:'(:'(!!!!!!!!:'(:'(:'(:'(

Med sorg i hjärtat har jag sett KHK förlora mot Timrå:'(:'(:'(:'(. KHK kämpade förgäves för att hålla sig kvar i SHL.
Ett uselt spel under hela säsongen:confused::confused::confused::mad::mad::mad:. Vad kan man vänta sig av KHK? Framtid:confused::confused::confused: ?
:'(:'(:'(:'(:'(!!!!!!!!:'(:'(:'(:'(
Som jag sagt innan @eirkar tror jag att en förlust även kan ha positiva saker för KHK. Det är bara att bryta ihop och komma igen. Du tillhör iaf TS förstafemma.:)

Tackar för dessa ord @Krille . Det är heder att tillhöra TS förstafemma. Vad gäller KHK så får de hitta spelare som har rätta glöden för klubben. Alla vill ju inte spela i hockeyallsvenskan. Man får väl se vad som händer i framtiden:-\.

Tackar för dessa ord @Krille . Det är heder att tillhöra TS förstafemma. Vad gäller KHK så får de hitta spelare som har rätta glöden för klubben. Alla vill ju inte spela i hockeyallsvenskan. Man får väl se vad som händer i framtiden:-\.
Ja det var synd att ekoxarna åkte ur. Det var trevligt med ett lag från Blekinge i SHL, hoppas att dom kommer tillbaka nästa år och inte slås ner av ett år i Hockeyallsvenskan.

Bara kul att ha med dig här bland hockeytokiga "gubbar", är övertygad om att du fortsätter nästa säsong, du har ju Brynäs kvar:);).. En annan farhåga som vi snackar mycket om här är att det var tur att Leksand inte lyckades, för jag/vi tror då att generalerna stängt ligan, om så sker blir det i stort sett omöjligt för Allsvenskan komma dit.

Så är det snart dags för Redhawks att gripa det sista halmstrået mot Klökers. Kl 15:15 smäller det till i Malmö Arena. Jag har inte stort hopp om att det skall gå bra, möjligen vinner dom idag men då har ändå Klökers matchpuck på tisdag. Seger i fyra raka matcher mot dom ser jag som uteslutet.

Har det förresten hänt någon gång i SHL / Elitseriehistorien att ett lag har vänt ett 0-3 underläge i matcher till seger? Inte vad jag kan minnaas i varje fall.

Nej det har aldrig hänt, däremot vet jag att HV vände 1-3 till seger mot Timrå för ca 10 år sedan,.
Men varför inte bryta den förbannelsen med början idag..;) Nej. Jag tror inte heller på det miraklet:)

Nej det har aldrig hänt, däremot vet jag att HV vände 1-3 till seger mot Timrå för ca 10 år sedan,.
Men varför inte bryta den förbannelsen med början idag..;) Nej. Jag tror inte heller på det miraklet:)
Nej man får vara realist. I ärlighetens namn måste jag erkänna att Klökarna är bra. Malmö har stått upp bra men det är bara att erkänna att Lökarnas ledning är rättvis. Även om det bär mig emot. :( :'(

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp