SHL-SLUTSPELET 2017

Frölunda har ju gjort en bra period, mitt tips på 4-2 kan ju fortfarande gå in ... men Brynäs har ju många chanser också!

Ja jag måste också ställa frågan tittar vi på samma match, hur många har Brynäs haft 14-6 i skott till Frölunda:);):D

Senast redigerad av en moderator:
:)o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O Next Life. Kanske. Men nu snackar vi hockey. Frölunda kommer vända på detta om dom orkar checka, det viktigaste nu, Kom igen Götet, för faaan

Ja jag måste också ställa frågan tittar vi på samma match, hur många har Brynäs haft 14-6 i skott till Frölunda:);):D
Tycker du Brynäs var bäst i andra :eek: Jag skrev ju att jag tror att Frölunda vinner. Men det handlar ju inte om antalet skott utan hur farliga de är, känns som alla Brynäs skott varit farliga och Frölunda kommer inte in och klarar av att skymma.

Tror dock Frölunda klarar att få 2 olika snart och sen kommer trean och fyran i tom bur ... men skulle Brynäs sätta en av sina chanser då kommer det bli tungt för dem. Frölunda måste fokusera, det sitter i huvudet och de måste tänka och inte bara skjuta ....

Frölunda måste ju spela tuffare defensivt. Visste är Brynäs effektiva ...

Nu blir det än tuffare, ska de vända detta.

Tycker du Brynäs var bäst i andra :eek: Jag skrev ju att jag tror att Frölunda vinner. Men det handlar ju inte om antalet skott utan hur farliga de är, känns som alla Brynäs skott varit farliga och Frölunda kommer inte in och klarar av att skymma.

Tror dock Frölunda klarar att få 2 olika snart och sen kommer trean och fyran i tom bur ... men skulle Brynäs sätta en av sina chanser då kommer det bli tungt för dem. Frölunda måste fokusera, det sitter i huvudet och de måste tänka och inte bara skjuta ....

Nä det sa jag väl aldrig att Brynäs var bättre i andra, vad fick du det ifrån;):)

Ja det blir tufft, allt som Brynäs rör vid går in och sådant är svårt att försvara sig mot. Frölunda måste göra mål på chanserna annars förlorar de, så är det ju Brynäs gör mål och Frölunda sliter:(:(

Skit samma vilket lag det blir för oss i finalen, det de har presterat idag är ju rena juniorhockeyn, inget för oss Smålänningar att va oroliga för. Vill vi vinna? Ja då gör vi det. Är jag kaxig? Svar JA ;):upanddown::upanddown:

Skit samma vilket lag det blir för oss i finalen, det de har presterat idag är ju rena juniorhockeyn, inget för oss Smålänningar att va oroliga för. Vill vi vinna? Ja då gör vi det. Är jag kaxig? Svar JA ;):upanddown::upanddown:

Visst kaxigt men Frölunda skjuter ju enkla skott igen och Brynäs kämpar ju på men lätt att göra mål när andra laget satsar allt framåt.

Ja jag håller med ingen direkt kvalitétshockey precis men Brynäs vet ju i alla fall hur man skall göra mål och det är sådant man vinner på såg jag nu i manualen!:D:D:D

Nä men jag skrev ju att Frölunda gjorde en bra andra och du undrade jo om vi kollade på samma match. De kanske visar en gammal repris på 12an. :)

Verkar som att vi båda har missuppfattat varandra men betyder ju inget i rådande stund:D

Liknande trådar

Tillbaka
Topp