Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja grattis Brynäs! Detta scenario hade jag aldrig kunnat tro när det började. Nä bara slit räcker inte måste finnas skärpa och hjärna, alldeles för mycket lite tanke bakom varje agerande, tyvärr.
Precis, mitt andralag men de får fan ta mig se upp, Brynäs är smarta, bra försvarsspel och hyperfarliga. De behöver inte lägga speciellt mycket kraft på varje match för att vinna dem, det har de ju bevisat klart och tydligt
Dagens match avgjordes i första minuten. En onödig interference av målvakten, PP och snyggt mål. Sen fick Frölunda jaga och blev för ivriga vilket de fick betala för. Trodde de skulle orka komma igen men tyvärr ingen drömfinal ...
Men @Janne inte fan ska du va orolig. Jag har sett vårat lag live flera gånger,, vilken sjätte spelare wooow. Vi vinner, men det blir tufft. HV- Blllåååååååååååååååååååååå
Sista målet Brynäs gör får ju målvakten ta på sig, såg nu på reprisen inget märkvärdigt skott men som sagt var allt Brynäs rör vid går in hitintills och vi får se som @Janne säger om effektiviteten är slut nu för nu kommer de att möta skridskoskickliga och fantasirika HV och Brynäs kanske blir alldeles yra i skallen
Men @Janne inte fan ska du va orolig. Jag har sett vårat lag live flera gånger,, vilken sjätte spelare wooow. Vi vinner, men det blir tufft. HV- Blllåååååååååååååååååååååå
Jo jag tror också vi vinner, tror kanske Brynäs passar oss bättre.
Johan Lindblom avgjorde ju mot just Brynäs 1995 i finalen på sudden, vill minnas han blev neddragen men reste sig och sköt in den från blå ... han kan väl skaka liv i grabbarna om det skulle behövas ...
All normal logik? säger att HV blir mästare och får ta på sig guldhjälmarna. Men detta är ingalunda logiskt så det är en öppen fråga. Jag hoppas dock verkligen att smålänningarna vinner, trots att dom var ofina nog att slå ut Malmö. Inte är jag långsint inte.
All normal logik? säger att HV blir mästare och får ta på sig guldhjälmarna. Men detta är ingalunda logiskt så det är en öppen fråga. Jag hoppas dock verkligen att smålänningarna vinner, trots att dom var ofina nog att slå ut Malmö. Inte är jag långsint inte.
Man får dock inte underskatta Brynäs, har smugit lite i skymundan hela säsongen. Vinner man två matcher mot Frölunda i Scandinavium ä man ju inte helt kass
Men vi får hoppas guldhjälmarna hamnar i Götaland ...
För att summera kvart - och semifinalspel och så här i efterhand måste man ju ändå säga att Frölunda får godkänt. Champions league mästare och semifinal i SHL med 14 nya spelare, får man ändå säga är godkänt.
Jo jag tror ju också på HV men om Brynäs flyt håller i sig kan de ställa till med mycket problem för HV och inget är skrivet i sten, de två första finalmatcherna kommer att visa vart åt det bär!
För att summera kvart - och semifinalspel och så här i efterhand måste man ju ändå säga att Frölunda får godkänt. Champions league mästare och semifinal i SHL med 14 nya spelare, får man ändå säga är godkänt.
Jo jag tror ju också på HV men om Brynäs flyt håller i sig kan de ställa till med mycket problem för HV och inget är skrivet i sten, de två första finalmatcherna kommer att visa vart åt det bär!
Jo det viktigaste är ju att HV vinner i morgon hemma, kan de sno seger i Gavlerinken (heter den så nu eller Ahlgrens bilcenter ) är det ju ett plus. HV har ju haft förmågan att jaga i fatt i matcherna som de legat under, mot Brynäs kan det bli tufft att hamna i underläge ...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.