Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag vet faktiskt inte, det är rederiet som gör upp avtalen. Gyro är nödvändigt annars skulle det aldrig fungera. Och vi har olika nationaliteter ombord, måste finnas engelskspråkiga kanaler också.
Ja nu är det ju powerplay men jag får nog säga att HV har god koll på situationen. Brynäs är farliga och i andra var de bra och så kom HV:s mål och sen dess har de matchen under kontroll!
Jag vet inte men verkar inte infinna sig den där riktiga stämningen och känslan av finalspel. Själva matchen har ju inte varit något spektakulärt utan HV gör det de behöver och så är det bra med det
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.