Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Får nog säga att de två lagen är ganska jämna. Lika farliga framför mål, snabba och bra försvar, HV kanske lite bättre tyngd och grundspel, men det är lite som skiljer och den här serien är vidöppen enligt mitt förmenande!
Får nog säga att de två lagen är ganska jämna. Lika farliga framför mål, snabba och bra försvar, HV kanske lite bättre tyngd och grundspel, men det är lite som skiljer och den här serien är vidöppen enligt mitt förmenande!
Härligt att ni är taggade inför matchen och tror på ert HVTyvärr blir det som jag skrivit tidigare, vinst Brynäs
Rekommenderar Coke Zero till HV Supporterna då blodtrycket kommer rusa i em
Vi som fyller år idag får gärna fira med skumpa och fyrverkerier när Brynäs fortsätter sitt gnetspel
Så fick jag sagt det med
Känns lite trist att HV släppt iväg Erik Brännström, som spelat så bra i HV i år, till U18 VM i Slovakien, skulle nog behövas nu när Borgman kanske är skadad ...
Som@Lyco skrev så visst, man kan inte sitta och titta på Iphonen hela tiden det räcker med tv, men nu när matchen är slut så har jag bara en sak att säga. Grattis HV, bra kämpat Brynäs. Till sist men inte minst grattis till Micke, och Janne igen. Jo, men Janne du fick ju en suverän födelsedag, HVBLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. YES. YES.
Det syntes på HV,s spel att de va ringrostiga, med felpass, dålig forechecking, ändå vinner de utan snack, det är en oerhörd styrka. Men som någon sa: Det är inte över förrän den feta damen slutat sjunga.
Det syntes på HV,s spel att de va ringrostiga, med felpass, dålig forechecking, ändå vinner de utan snack, det är en oerhörd styrka. Men som någon sa: Det är inte över förrän den feta damen slutat sjunga.
Stolt som en tupp märker jag
Nu är det ju väsentlig skillnad på hemma å bortaplan styrkeprovet kommer i nästa matchmen visst såg HV starka och taggade ut, Brynäs har en svår nöt att knäcka för att gå segrande ur detta finalspel
Stolt som en tupp märker jag
Nu är det ju väsentlig skillnad på hemma å bortaplan styrkeprovet kommer i nästa matchmen visst såg HV starka och taggade ut, Brynäs har en svår nöt att knäcka för att gå segrande ur detta finalspel
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.