SHL-SLUTSPELET 2017

Trots 18 utvisningsminuter 1 10+2, vinner vi med 4-1, jäkla skitdommare.

Gooooa gubbar...hehehe

Trots 18 utvisningsminuter 1 10+2, vinner vi med 4-1, jäkla skitdommare.

Gooooa gubbar...hehehe
Märkligt hur det kan svänga med hemmapublik, sist fanns inget att sätta imot ikväll.......å det målet 16 åringen satte på egen hand, magiskt.
Som du siade Lyco är jag beredd att hålla med att VF inte är uträknade:)

Märkligt hur det kan svänga med hemmapublik, sist fanns inget att sätta imot ikväll.......å det målet 16 åringen satte på egen hand, magiskt.
Som du siade Lyco är jag beredd att hålla med att VF inte är uträknade:)

Ja det är inte färdigt förrän det är färdigt som det gamla slitna uttrycket säger:D:D

Kul att det blir spänning i matchserierna ... inte klart att det blir Malmö för HV ... då blir det ju Skellefteå eller Brynäs eller Linköping om nu dem och Frölunda och Växjö vinner ... ja vi får se!

Ja du har rätt @Janne. Men nu får HV lite skön vila innan semifinalen, de andra lagen kan mycket väl få en sjunde och avgörande. Spännande värre där.:)

Ikväll tar förhoppningsvis Växjö:s säsong slut. Jag hoppas innerligt att Malmö lyckas avgöra på hemmais för att därefter ta sig an HV71. Direktreferatet i appen skall jag inte missa.

Ikväll tar förhoppningsvis Växjö:s säsong slut. Jag hoppas innerligt att Malmö lyckas avgöra på hemmais för att därefter ta sig an HV71. Direktreferatet i appen skall jag inte missa.
Jag får väl titta på eländet när fotbollsträningen är slut ... men en sjunde match vore väl bra o_O:oops::D

Jag får väl titta på eländet när fotbollsträningen är slut ... men en sjunde match vore väl bra o_O:oops::D

Det blir en 7:e match, tror att nerverna börjar dallra på Malmö nu när de vet att de kan avgöra, då brukar det låsa sig och det är då erfarenhet är guld värt om jag får uttrycka mig så i dessa tider och har de tillräckligt med erfarenhet för denna stund av allvar.:)

Senast redigerad av en moderator:
Se vad Frölunda kan göra, kan de få till en sjunde också?

I år har de ju tappat en del spelare mot förra säsongen men erfarenhet har de ju så det räcker och blir över. Det som kan tala för Frölunda är ju att de har visat inte minst förra säsongen hur man vinner i Skellefteå, tänker då på finalspelet förra säsongen, det kan ju tala för Frölunda och Skellefteå får också lite darr av att de vet detta.:)

Hemmabana är inte alltid av godo.:)

Grattis då var det klart. Finbesök till Malmö. Start på lördag i Jönköping om jag förstått det rätt.

Ja nu får de börja dansa med de stora elefanterna och Frölunda har kommit igen i tredje och pressat tillbaka SAIK, spännande nu!!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp