SHL-SLUTSPELET 2017

Ja mina herrar, detta hade jag knappast själv vågat tro på men det är starkt gjort. HV71 är naturligtvis storfavoriter men underdogs har överraskat förr. Malmö har med råge uppfyllt årets målsättning och nu kan man spela ut. Ovisst!!

Ja mina herrar, detta hade jag knappast själv vågat tro på men det är starkt gjort. HV71 är naturligtvis storfavoriter men underdogs har överraskat förr. Malmö har med råge uppfyllt årets målsättning och nu kan man spela ut. Ovisst!!
Malmö har ju visat på riktig energi, hur länge kan den hålla i sig ... måste väl vara soppatorsk snart ... imponerande att de stod upp i kväll.

Ovisst men hoppas att ett smålandslag står i final ;)

Nu får vi hålla på Frölunda så det bara bli lag från södra Sverige i semi ... (Linköping har ju chansen också). Dags att gå tillbaks till TVn

1-2 Frööööööööööööööööluuuuuuunda,,,,,jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:clap_tranparent::upanddown::upanddown:

Jo men Frölunda är ett kämparlag och det brukar betala sig. Nu hemma kommer de att mosa sönder SAIK, det här släpper de aldrig.:)
Jag hoppas att du har rätt men man får inte drabbas av hybris, det kan bli förödande. Man skall aldrig ta någonting för givet. Jag är i alla fall glad över att vi slipper möta SAIK, har haft förtvivlat svårt mot dom denna säsongen.

Jag hoppas att du har rätt men man får inte drabbas av hybris, det kan bli förödande. Man skall aldrig ta någonting för givet. Jag är i alla fall glad över att vi slipper möta SAIK, har haft förtvivlat svårt mot dom denna säsongen.

Nä, naturligtvis slutspel är slutspel och allt kan hända men tror SAIK får det svårt i Scandinavium, osvuret är bäst.:)

Nä, naturligtvis slutspel är slutspel och allt kan hända men tror SAIK får det svårt i Scandinavium, osvuret är bäst.:)
Ja absolut. Nu kan jag hur som helst njuta av segerns sötma några dagar sen brakar det loss på lördag. Det gäller för killarna att vara ödmjuka inför uppgiften och det är dom självfallet. :)

Grattis till Malmö och Berralund. Det kommer att bli en holmgång av dess like, hoppas Johan Lindbom har läst sin läxa ordentligt nu inför semin.
Tror också på Frölunda nu mot Skellefteå.

Nu blir det extra kul. Jag har bokat biljetter till nästa fredag 7 april för mig, grabben samt en av mina kompisar. Vi skall sitta på familjesektionen, 150 spänn för vuxna och 50 för barn upp till 13 år. Bra pris för att se HV få stryk. :)

Nu blir det extra kul. Jag har bokat biljetter till nästa fredag 7 april för mig, grabben samt en av mina kompisar. Vi skall sitta på familjesektionen, 150 spänn för vuxna och 50 för barn upp till 13 år. Bra pris för att se HV få stryk. :)

Malmö kan gå långt, spelar rak enkel och effektiv hockey utan krusiduller. Det som kan stjälpa är ju orutin att komma in som ny och rätt upp i smeten kan få effekter och nerverna börjar krångla och att man tappar fokus.

HV 71 har haft en relativt enkel resa så här långt och har mycket krafter och självförtroende sen de massakrerat Färjestad i 4 raka.

Ja, skall i vilket fall som helst bli spännande som bara den...hehe.:)

Tveklöst! Vi ses kanske i Arenan nästa fredag, du får ju chansen att se riktig kvalitetsishockey då. :) ;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp