SHL-SLUTSPELET 2017

Ja, över 500 inlägg om vem som vinner Ishockey SM tyder på ett brinnande intresse. Inte mycket att diskutera, självklart tar Frölunda hem segern så man kan ju snacka skatt medan de gör jobbet.

1984 var hockey i Sverige intressant...??

Det var året då Hammarby spelade i Elitserien.. :nod::nod:
Efter deras uttåg har det inte funnits något intresse från min sida..
Endast när det är VM eller OS då..

Var på VM i speedway på Ullevi, det var för jäkla häftigt med ett fullsatt Ullevi och motorerna vrålade, samma med supercrossen där.
Vet inte om dom har det längre, är ju många år sen men det var riktigt kul att gå på.

Det är ju bara i Vetlanda de gillar speedway i Småland ;) kul att slötitta på. Dock gillar jag mest ishockey och formula 1.
Sista kvällen hemma (det verkar bli så) blir det lugnt. Har inte CMore Sport som sänder Malmö FF:s match mot GIF Sundsvall så det återstår att se vad det blir.

Hockey imorgon, skall försöka följa med från tåget (SJ 3000).

Senast redigerad av en moderator:
Sista kvällen hemma (det verkar bli så) blir det lugnt. Har inte CMore Sport som sänder Malmö FF:s match mot GIF Sundsvall så det återstår att se vad det blir.

Hockey imorgon, skall försöka följa med från tåget (SJ 3000).

Ha en trevlig tur. Du fick njuta av Malmö hockey hela din ledighet. Malmö FF leder med två noll.

Jaså tjatet är igång redan:D;)
Eftersom jag pratat med munken och för säkerhets skull skall vara säker kollade jag kristallkulan åxå:p:Dtydligen släpper det för Frölunda i afton hela 6-2 kommer indianerna vinna med:wai::wai::wai:

Jaså tjatet är igång redan:D;)
Eftersom jag pratat med munken och för säkerhets skull skall vara säker kollade jag kristallkulan åxå:p:Dtydligen släpper det för Frölunda i afton hela 6-2 kommer indianerna vinna med:wai::wai::wai:

Ja jag har stort förtroende för dig, känns skönt kan jag slappna av:):p. Frölunda har en ventil hemma om det skulle krisa, så jag tror att de är mer avslappnade och kan spela ut idag, Brynäs har lite kniven på strupen, får se hur den stressen hanteras av Brynäs.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp