Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, över 500 inlägg om vem som vinner Ishockey SM tyder på ett brinnande intresse. Inte mycket att diskutera, självklart tar Frölunda hem segern så man kan ju snacka skatt medan de gör jobbet.
Det var året då Hammarby spelade i Elitserien..
Efter deras uttåg har det inte funnits något intresse från min sida..
Endast när det är VM eller OS då..
Det var året då Hammarby spelade i Elitserien..
Efter deras uttåg har det inte funnits något intresse från min sida..
Endast när det är VM eller OS då..
Var på VM i speedway på Ullevi, det var för jäkla häftigt med ett fullsatt Ullevi och motorerna vrålade, samma med supercrossen där.
Vet inte om dom har det längre, är ju många år sen men det var riktigt kul att gå på.
Sista kvällen hemma (det verkar bli så) blir det lugnt. Har inte CMore Sport som sänder Malmö FF:s match mot GIF Sundsvall så det återstår att se vad det blir.
Hockey imorgon, skall försöka följa med från tåget (SJ 3000).
Sista kvällen hemma (det verkar bli så) blir det lugnt. Har inte CMore Sport som sänder Malmö FF:s match mot GIF Sundsvall så det återstår att se vad det blir.
Hockey imorgon, skall försöka följa med från tåget (SJ 3000).
Ja scenariot är ju inte alls otroligt, men bara Frölunda spelar sin krafthockey och tacklar musten hur Brynäs och spelar sitt angreppsspel så blir det fest och vinst
Jaså tjatet är igång redan
Eftersom jag pratat med munken och för säkerhets skull skall vara säker kollade jag kristallkulan åxåtydligen släpper det för Frölunda i afton hela 6-2 kommer indianerna vinna med
Jaså tjatet är igång redan
Eftersom jag pratat med munken och för säkerhets skull skall vara säker kollade jag kristallkulan åxåtydligen släpper det för Frölunda i afton hela 6-2 kommer indianerna vinna med
Ja jag har stort förtroende för dig, känns skönt kan jag slappna av. Frölunda har en ventil hemma om det skulle krisa, så jag tror att de är mer avslappnade och kan spela ut idag, Brynäs har lite kniven på strupen, får se hur den stressen hanteras av Brynäs.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.