Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det här är inte bra för hjärtat, avgörande var nog att Brynäs klarade 3-5, sen var det en annan match, HV spelade mest runt kanterna och Brynäs kunde mala på med sina farliga uppspel.
Men det är nog inte på nått sätt avgjort ännu, HV är ett tungt lag.
Det var allt en jäkla tur att man slapp se eländet efter det resultatet. Sorgligt, nu är dom i brygga. Enda glädjeämnet är ju MFF:s seger över laget från Fjollträsk.
Av två onda ting så är detta det minst onda.
Nu håller jag på Nashville i NHL slutspelet, många duktiga svenskar och dom spelar bra.
Gigant möte blir dock Washington mot Pittsburgh.
Ok nu är nedtoningen över
Ledsen alla HV supporter men i morgon blir det en kross ni sällan skådat
Brynäs vinner med 6-2 nerverna håller tyvärr inte för HV spelarna
Jag är ju egentligen inte en HV-supporter men däremot en gentleman. Därför håller jag på laget som slog ut mitt älskade Redhawks i semin. Så på torsdag blir det en förnedring av Brynäs av sällan skådat slag.
Det är bara att hoppas att man har bättre tur med jobbet då, vet inte hur det blir med kajgång i Göteborg ännu. Men missar jag matchen är det höjden av otur.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.