Svenska kronor till Thai baht

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"ledarn " sa:
Och öl som är så gott :D :D

Om du däremot byter till ICA Banken så tar dom inga avgifter vid uttaget..
Det är endast årsavgiften på kortet du betalar :thumbsup: :thumbsup:

Forex tar inte heller några avgifter, ändå kostar det 1000 kronor mer att köpa valuta för 10 000 där.
Det var just detta som var poängen med tråden, passa er för "inga avgifter", bankerna kör med olika kurser för att tjäna pengar.

"ledarn " sa:
Nu vet jag ju att ICA är bäst !!

Kolla in Fablo Lego's (Thaibath Tråd) från i somras då jag var där nere och tog ut pengar med ICA-kortet...
Kalas kurser och inga avgifter !! :thumbsup: :thumbsup:

Okey än en gång, ICA, inga avgifter, men du betalar fortfarande avgift till den thailändska banken 150 bath om du inte tar ut på AEON som vi lärt oss. Så Jag skickar till min frus konto 50 SEK och hon tar ut utan avgift, så skillnaden är marginell!

Hur vi än vänder och vrider på det betalar vi någon form av avgift, det kan vi väl vara överens om! ;D ;D

Insayt

Insayt

"ledarn " sa:
Jag glömde så klart att säga att ICA är bäst bland dom kort man använder i ATM för att ta ut pengar ifrån sitt Svenska konto....

Jo den grejen har vi fattat, men jag är faktiskt medlem i ICA-Banken och jag har också insett vissa fördelar med detta, sen vet jag inte om detta med att transferera pengar via ICA-Banken vad de har för regler och kostnader, men det blir till att ta reda på!

Insayt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka