Thailendarne har pengar

Varför visa en 9 år gammal video Einar ?
Det har skjedd mange ulykker på dei små fergene ,Og ofte er dei overfylde med passasjerer , det var ei ulykka i Phuket for ikke så lenge siden , der de var mange dötsfall . Dei er vel ikke sertfikert for mer en 200 passasjerer , men jeg ser dei har nermere 500 passasjerer ombord .

Har dere tenkt på hvor mange passasjerer fergen til Kho Laren kan ta ??? Det er livbelter til under halvparten av passasjerene på fergen , Det har skjedd mange ulykker med fergene i Thailand , på grund overlest av passasjerer , Og ferge til Kho Larn har det skjedd fere ulykker ,

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-2.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-3.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-6.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-7.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-8.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-9.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-10.jpg

1373-N1-Feb-19-01-Koh-Larn-trips-11.jpg
Kan säga på vilken bild det är ryssar! :cool:

Det har skjedd mange ulykker på dei små fergene ,Og ofte er dei overfylde med passasjerer , det var ei ulykka i Phuket for ikke så lenge siden , der de var mange dötsfall . Dei er vel ikke sertfikert for mer en 200 passasjerer , men jeg ser dei har nermere 500 passasjerer ombord .

Först att Pattaya inte tjänar några pengar för inga jobbar där och betalar skatt sen kom den livsfarliga röken som väller in över Pattaya. Och du påstår indirekt att inga rika thailändare besöker Pattaya.

Du kan säkert räkna upp massor av andra anledningar till att inte besöka Pattaya.

Men olyckor med färjor händer väl ändå inte i Pattaya?

BTT

Först att Pattaya inte tjänar några pengar för inga jobbar där och betalar skatt sen kom den livsfarliga röken som väller in över Pattaya. Och du påstår indirekt att inga rika thailändare besöker Pattaya.

Du kan säkert räkna upp massor av andra anledningar till att inte besöka Pattaya.

Men olyckor med färjor händer väl ändå inte i Pattaya?

BTT
Det har vert mange ulykker med ferga til Kho Larn for noen år siden , Og det er ingen garanti for att det kan skje igjen , Jeg har ikke nevnt att rike Thailendare som ikke besøker Pattaya . Men den turistmyndigheten i Thailand ville satse på rike turister til Thailland . det sto i Bangkok Post for ca ett år siden

Senast ändrad:
I Pattaya ser man både Rolls Royce, Lamborghini, McLaren och Porsche varje dag.
Att köra Porsche i Pattaya är som att köra Ford Taunus i Norge i början av 80-talet.
Jeg har bider av nermere 30 Porsche og Lamborghini her i Bangsaen på en gang , der dei var parkert , Og en 10 til 15 stykker eter hver andre som kjører i gatene her , Så Thailenderne har penger , dei er ikke som oss fattige faranger på Bahtbuss

Jeg har bider av nermere 30 Porsche og Lamborghini her i Bangsaen på en gang , der dei var parkert , Og en 10 til 15 stykker eter hver andre som kjører i gatene her , Så Thailenderne har penger , dei er ikke som oss fattige faranger på Bahtbuss

Då var det säkert ett gäng från Pattaya som var på väg till Bangkok eller ett gäng från Bangkok som var på väg till Pattaya.

Jeg må leita litt før jeg finner Lamborghini . men her er noen andre biler , Er det noen som kjenner til bilmerket

f1.webp

f2.webp

f3.webp

f4.webp

Liknande trådar

S
Svar
5
Visningar
2 K
A
P