Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har lovat grabben att slå upp ett tält idag för lite camping. men suck det är ju över 25 år sen jag gjorde det på I 19 under lumpartiden.. ??? ???

Jag hade en halv liter Sangria i kylskåpet som jag tyckte att det var synd om den skulle bli gammal.
Efter den kommer jag nog igång så då lär det bli lite cider.

"Kycklingen " sa:
Jag hade en halv liter Sangria i kylskåpet som jag tyckte att det var synd om den skulle bli gammal.
Efter den kommer jag nog igång så då lär det bli lite cider.

Skall ge mig ut och försöka dra upp lite makrill. Får se hur hungriga dom är. :)

Hur gick det Berralund, Fick du nån mer Makrill?

Jag har bakat en sockerkaka och en mjuk pepparkaka idag.
Jag har även plockat lite kantareller, och nu håller jag på att laga dagens Lunch/middag.

"Kycklingen " sa:
Hur gick det Berralund, Fick du nån mer Makrill?

Jag har bakat en sockerkaka och en mjuk pepparkaka idag.
Jag har även plockat lite kantareller, och nu håller jag på att laga dagens Lunch/middag.

Ett par stycken små. Men det brukar vara bättre framåt kvällen av någon anledning.
Kantareller, inte dumt alls men kakorna kan jag hoppa över även om det är gott.

Har tvättat båda bilarna och dammsugit och skottat ut ca 850 kg 08 igen. Nya lass ska hämtas på mån ;)
Har fått ont i armbågen men det går väl över, bara inte det börjar svullna.

"Rolf " sa:
Har tvättat båda bilarna och dammsugit och skottat ut ca 850 kg 08 igen. Nya lass ska hämtas på mån ;)
Har fått ont i armbågen men det går väl över, bara inte det börjar svullna.

Skottat????? har du snö i huvudet eller ;D ;D

Mvh Peter :wai:

"insayt " sa:
Skottat????? har du snö i huvudet eller ;D ;D

Mvh Peter :wai:
Det är så svårt att stava till skyfflat. ::) Eller vad gör man med bärlagergrus öser? skottar, eller man kanske bara lassar av :D Jädra pettimeter :laugh:

Packar för camping ute i skogen..( eller rättare sagt en liten ö)

Ölen står ute på kylning, tältet ligger i ursprungs förpackningen.. fan undra om det funkar? det har aldrig varit uppsatt,
ja visst ja.. Ficklampa har jag..8 album med Black Sabbath till lurarna är klara.. ciggen lär inte ta slut... Vad behövs mer? ja visst ja. Grabben ska ju med.. 8)

Klart det kommer funka, annars kvittar det väl om ni inte får upp tältet. Det är ju varmt så med bra sovsäckar klarar ni det.
Glöm inte nån typ av myggmedel. ;)
Batterier så du hinner lyssna färdigt på alla låtarna.

Ha det så bra där ute nu. :)

"Gazton " sa:

Ölen står ute på kylning, tältet ligger i ursprungs förpackningen.. fan undra om det funkar? det har aldrig varit uppsatt,
ja visst ja.. Ficklampa har jag..8 album med Black Sabbath till lurarna är klara.. ciggen lär inte ta slut... Vad behövs mer? ja visst ja. Grabben ska ju med.. 8)
Glöm för fan inte kaptenen ;D I rent medicinskt syfte

"Gazton " sa:

Happy camping :thumbsup:

"Gazton " sa:

Ha det gott, hoppas att ni får bra väder där på ert eget lilla paradis! :thumbsup:

Sol och bad står på dagordningen. :) och idag blir en alkoholfri dag (tror jag)... Men man är ju inte sämre än man kan ändra sig 8)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K